Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ahzo
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• bobo was dat jij in die S class die me probeerde te volgen toen ik een sprintje trok tussen wenduine en blankenberge? was pre facelift 221 die heel rustig bolde en dan als ik hem passeerde plots mij probeerde bij te houden
      lets have some more member berries

Comment

• Denk ik niet, bobo die sprintjes trekt
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Dat het maar snel dinsdag is, dat ik de wagen kan inschrijven, verzekeren en uitgebreid wassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Denk ik niet, bobo die sprintjes trekt

nee maar vond het nogal vreemd dat de S plots persé achter mij moest rijden. telkens er een auto tussen zat was ie aan het kijken om daar weer voor te komen en was af en toe aan het wijzen naar mijn wagen als hij tegen de madam aant praten was

Comment

• no, vollen bak aan het werken, geen zee voor mij nu

Comment

• Daarjuist een MB 180 Ponton zien passeren, identiek als deze. Knap ding!

Comment

• nostalgie kompleet over de top filmpje over de oude maybach, en das nog maar ocharme 10 jaar geleden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Daarjuist een MB 180 Ponton zien passeren, identiek als deze. Knap ding!

Zo ben ik een paar jaar geleden eentje tegengekomen in Bayern. Wij hebben thuis in de 60's nog ooit dezelfde gehad, een blauwe 180D.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Die fotos van de 211, toch effe slikken. Ga hem vreselijk missen!
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                        Die fotos van de 211, toch effe slikken. Ga hem vreselijk missen!
                        En terecht

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Ben al enorm blij dat iemand anders er nog wat jaren plezier van gaat hebben.
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• De W211 is echt een droom van een wagen.
                            als het morgen slecht gaat en ik de S en SL moet verkopen, zou ik geen probleem hebben om terug met de W211 te rijden.
                            IRIDIUM
                            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• Ik vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
                              Mijn conclusies van een jaar geleden worden alleen maar bevestigd. Een W211 zit op vlak van afwerking veel dichter tegen een S-klasse of een CL dan een W212.
                              Die auto is zo heerlijk kwalitatief en mooi gebouwd. Prachtige vormen in het interieur met robuuste kwalitatieve materialen. Geniaal doordachte vormgeving en lijnen. Het mooie ontwerp van de schakelaar voor de ruiten en hoe dat in het portier geplaatst zit (een voorbeeld van hoe het nadien blijkbaar niet meer kon), de ruitenwissers die onder de motorkap liggen, de kwaliteit van de geluidsinstallatie met subwoofer plus 10 andere speakers, de instaplijsten, de afwerking het koetswerk ter hoogte van de dorpels, de kofferruimte, enz. Als ik die dingen vergelijk met de C207 die ik als opvolger gekocht heb kan ik alleen maar terug verlangen naar iets veel beters.
                              Ik zou de overstap niet opnieuw maken.
                              Hopelijk maakt de W213 het weer goed.
                              Last edited by Gere; 04/07/2016, 01:57.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Ik vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
                                Mijn conclusies van een jaar geleden worden alleen maar bevestigd. Een W211 zit op vlak van afwerking veel dichter tegen een S-klasse of een CL dan een W212.
                                Die auto is zo heerlijk kwalitatief en mooi gebouwd. Prachtige vormen in het interieur met robuuste kwalitatieve materialen. Geniaal doordachte vormgeving en lijnen. Het mooie ontwerp van de schakelaar voor de ruiten en hoe dat in het portier geplaatst zit (een voorbeeld van hoe het nadien blijkbaar niet meer kon), de ruitenwissers die onder de motorkap liggen, de kwaliteit van de geluidsinstallatie met subwoofer plus 10 andere speakers, de instaplijsten, de afwerking het koetswerk ter hoogte van de dorpels, de kofferruimte, enz. Als ik die dingen vergelijk met de C207 die ik als opvolger gekocht heb kan ik alleen maar terug verlangen naar iets veel beters.
                                Ik zou de overstap niet opnieuw maken.
                                Hopelijk maakt de W213 het weer goed.

een C207 is geen W212 he... ook al heeft het de naam E coupe. Het is een C

Comment

• edit: Ja, da's wel waar.

Moet dringend eens een 212 hebben.
                                  Last edited by Gere; 04/07/2016, 10:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Ik vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
                                    Mijn vrouw en ikzelf hadden dat al willen merken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      een C207 is geen W212 he... ook al heeft het de naam E coupe. Het is een C
                                      is ook duidelijk aan de prijs te merken c207 is 90% van prijs w212, c124 was 140% prijs van w124

Comment

• ...maar vorm interieur is wel gelijk toch tss c207 en w212 ?

Comment

• Er werd voor de 207 een 212-achtig interieur gebruikt met C-klasse-elementen.
                                          Later is dat interieur ongeveer in de 204 facelift gekomen.

Het heeft wel de looks van de E maar is toch net wat anders/minder mooi. Ergste is dat vak met de middenste armsteun dat puur C-klasse is en van slechte kwaliteit.

Comment

Working...
                                          X