Ahzo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
bobo was dat jij in die S class die me probeerde te volgen toen ik een sprintje trok tussen wenduine en blankenberge? was pre facelift 221 die heel rustig bolde en dan als ik hem passeerde plots mij probeerde bij te houdenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenDenk ik niet, bobo die sprintjes trekt
nee maar vond het nogal vreemd dat de S plots persé achter mij moest rijden. telkens er een auto tussen zat was ie aan het kijken om daar weer voor te komen en was af en toe aan het wijzen naar mijn wagen als hij tegen de madam aant praten waslets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenDaarjuist een MB 180 Ponton zien passeren, identiek als deze. Knap ding!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Die fotos van de 211, toch effe slikken. Ga hem vreselijk missen!Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenDie fotos van de 211, toch effe slikken. Ga hem vreselijk missen!
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Ben al enorm blij dat iemand anders er nog wat jaren plezier van gaat hebben.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
De W211 is echt een droom van een wagen.
als het morgen slecht gaat en ik de S en SL moet verkopen, zou ik geen probleem hebben om terug met de W211 te rijden.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Ik vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
Mijn conclusies van een jaar geleden worden alleen maar bevestigd. Een W211 zit op vlak van afwerking veel dichter tegen een S-klasse of een CL dan een W212.
Die auto is zo heerlijk kwalitatief en mooi gebouwd. Prachtige vormen in het interieur met robuuste kwalitatieve materialen. Geniaal doordachte vormgeving en lijnen. Het mooie ontwerp van de schakelaar voor de ruiten en hoe dat in het portier geplaatst zit (een voorbeeld van hoe het nadien blijkbaar niet meer kon), de ruitenwissers die onder de motorkap liggen, de kwaliteit van de geluidsinstallatie met subwoofer plus 10 andere speakers, de instaplijsten, de afwerking het koetswerk ter hoogte van de dorpels, de kofferruimte, enz. Als ik die dingen vergelijk met de C207 die ik als opvolger gekocht heb kan ik alleen maar terug verlangen naar iets veel beters.
Ik zou de overstap niet opnieuw maken.
Hopelijk maakt de W213 het weer goed.Last edited by Gere; 04/07/2016, 01:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
Mijn conclusies van een jaar geleden worden alleen maar bevestigd. Een W211 zit op vlak van afwerking veel dichter tegen een S-klasse of een CL dan een W212.
Die auto is zo heerlijk kwalitatief en mooi gebouwd. Prachtige vormen in het interieur met robuuste kwalitatieve materialen. Geniaal doordachte vormgeving en lijnen. Het mooie ontwerp van de schakelaar voor de ruiten en hoe dat in het portier geplaatst zit (een voorbeeld van hoe het nadien blijkbaar niet meer kon), de ruitenwissers die onder de motorkap liggen, de kwaliteit van de geluidsinstallatie met subwoofer plus 10 andere speakers, de instaplijsten, de afwerking het koetswerk ter hoogte van de dorpels, de kofferruimte, enz. Als ik die dingen vergelijk met de C207 die ik als opvolger gekocht heb kan ik alleen maar terug verlangen naar iets veel beters.
Ik zou de overstap niet opnieuw maken.
Hopelijk maakt de W213 het weer goed.
een C207 is geen W212 he... ook al heeft het de naam E coupe. Het is een Clets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichteneen C207 is geen W212 he... ook al heeft het de naam E coupe. Het is een C
Comment
-
Er werd voor de 207 een 212-achtig interieur gebruikt met C-klasse-elementen.
Later is dat interieur ongeveer in de 204 facelift gekomen.
Het heeft wel de looks van de E maar is toch net wat anders/minder mooi. Ergste is dat vak met de middenste armsteun dat puur C-klasse is en van slechte kwaliteit.
Comment
Comment