Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verschiet er vooral van dat er blijkbaar zo'n verschil is tussen de klasses.
    Ik had verwacht dat in een A bv dezelfde materialen gebruikt werden als in een C, maar dan gewoon kleiner uitgevoerd.

Een W212 is wel mijn favoriete E.

Comment

• Markant dikke wielen voor 204

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        Markant dikke wielen voor 204

Dé wielen voor de FL. Zie je toch vaak?
        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Verschiet er vooral van dat er blijkbaar zo'n verschil is tussen de klasses.
          Ik had verwacht dat in een A bv dezelfde materialen gebruikt werden als in een C, maar dan gewoon kleiner uitgevoerd.

Een W212 is wel mijn favoriete E.
          Dat verschil is erg groot. Vooral dan als je naar een S en S coupé kijkt, wat dan ook peperdure auto's zijn. Staan mijlenver van een lagere klasse.

In de goedkopere klasses worden meer harde plastics gebruikt en zijn de details veel goedkoper/minder mooi uitgewerkt/afgewerkt. De kofferruimte bij mij die ik je liet zien toont het verschil tussen E en C.
          De W211 was algemeen ook beter afgewerkt dan de 212, duurder gebouwd. Specifiek binnen de productie van de 211 is er ook al bespaard geweest in het interieur. Dat was aanvankelijk eigenlijk te duur gebouwd om te produceren. Jij hebt uitstapverlichting in de spiegels zitten, die is in 2005 samen met de subwoofer (die de standaardinstallatie zo goed maakt) en minder mooi afgewerkte zetels vooraan gewoonweg geschrapt om nooit meer terug te komen.

Comment

• Zotjes. Was dat bij de oude Benzen ook al zo?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• In mindere mate. Ik heb wrak van een topmodel gehad: SLC (de huidige S coupé/CL) en een W123. Een veel minder luxueuze auto maar je kan niet zeggen dat er inferieure materialen gebruikt werden om de kosten te drukken.
              Het is begonnen met de Mercedes 190 die vol zat met harde plastics in het interieur dat ook gewoon algemeen minder goed afgewerkt was dan de Mercedesstandaard tot op dat moment.

Comment

• Ge moet mij niet geloven, maar harde of zachte plastic scheelt miniem in prijs (check vraagenaanbod.nl) hoe zachter hoe hoger het percentage in het granulaat pp, ethylene en prijs propylene en ethylene scheelt nix

Comment

• Een eu_koper kunnen ze zoiets wijsmaken en die trapt daar ook in, in de rest van de wereld liggen ze daar niet wakker van, alleen mag voor azie de platic nix geen geur afgeven (leder ook niet) die vinden dat onaangenaam ruiken

Comment

• Mij mogen ze een s coupe afzetten met harde plastiek interieur voor de helft van de prijs dan zou ik dat nog kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Het is begonnen met de Mercedes 190 die vol zat met harde plastics in het interieur dat ook gewoon algemeen minder goed afgewerkt was dan de Mercedesstandaard tot op dat moment.
                      Hadden ze in de 190 maar alles van harde plastics gemaakt. Het is altijd die zachte plastic waar iets mee scheelt. Kijk maar naar de scheurende dashboards, omkrullende deurkaarten en deurlijstbekleding enz. De 190 is een fantastische en solide wagen, maar het interieur... Het zelfde met de zetelbekleding die is ook niks waard. Mijn broer heeft een fiesta die ouder is als mijn 190 en het interieur is nog als nieuw. In mijn 190 is het dashboard reeds vervangen en een deurkaart. Deurstijlbekleding en bestuurdersstoel zou ik ook nog eens moeten aanpakken.

Comment

• Foto van uw 190?

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Foto van uw 190?
                          Zal hier eens proberen.

Comment

• Prototype boerenbenz, witte 190

Comment

• Schoon

Comment

• Milka Mercedes

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Prototype boerenbenz, witte 190

merçi he

Comment

• hij staat daar toch op uw pattatenveld

Comment

hij staat daar toch op uw pattatenveld
                                      Neen, neen ik ben geen boer, alle toch niet in de letterlijke zin dan

Comment

• grapje he nix mis met boeren en hun machinepark...en gek op witte benzen, spijtig dat huidige klanten de optie metallic allemaal graag betalen

Comment

• Ik heb iets met wagens in de kleur wit of zwart.

Comment

Working...
                                          X