Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn verbruik van de Polen trip tot vandaag, dat mag wel in het lovers topic imo

Mijn rit van vandaag na 100km, bij riteinde en van de trip tot nu. Very nice!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Das laag!Heb dit weekend ook een record gehaald.

Comment

• Ook mooi, welk type?
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• lijkt c 30 cdi...das heel mooi

Comment

• Kameraad van me heeft een E-klasse van 2013. (e220)
            Nu heeft hij ook die SBC H(old) functie maar precies niet de SBC S(top) functie.
            Zou dat kunnen?

Indien hij dit wel moet hebben, hoe activeer je dit?
            CC-hendel naar beneden duwen zoals bij de W211 werkt niet.

Comment

• tis met je rempedaal een extra duwtje te geven als je stil staat
              Last edited by Doa; 01/09/2016, 17:18.
              lets have some more member berries

Comment

• Neen, ik denk ook niet dat ze een SBC hebben, maar bij mij noemt dat wel zo.
                Ik activeer die stop-functie dus met mijn CC-hendel, zoals beschreven.
                Net zoals je de Holdfunctie activeert door in stilstand de pedaal dieper te duwen.

Tenzij dit bij de nieuwere modellen ook al anders is?

Comment

• khad te laat door wat je juist bedoelde.
                  je bedoelt dat je niet op rem hoeft te blijven duwen terwijl je vb voor een rood licht staat he? in de nieuwe benzen is dat brake hold

Comment

• Mooi en stijlvol is anders, maar het is wel speciaal. Deze heeft ook vleugeldeuren.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      khad te laat door wat je juist bedoelde.
                      je bedoelt dat je niet op rem hoeft te blijven duwen terwijl je vb voor een rood licht staat he? in de nieuwe benzen is dat brake hold
                      Jaja, dat heb ik ook op mijn W211, maar ik kan hem nog automatisch laten remmen onder de 60km/u als ik de gas los.
                      Bv bij filerijden.

Comment

• Ondertussen al wat meer info gevonden op een ander fora waardoor mijn vraag beantwoord is.

"Hold is het vasthouden van de remmen wanneer je stil staat en het rempedaal een keer fors intrapt...dat zit op de 211 vanaf 03/2003.

Stop is het activeren van het automatisch remmen van de auto zodra je het gas los laat wat is bedoeld voor filerijden...je staat stil en drukt de tempomaat schakelaar naar boven om de Stop functie te activeren...de auto houdt de rem dan vast tot je gas geeft en begint vanzelf weer te remmen wanneer je het gas los laat (dit is alleen te gebruiken bij lage snelheden)...

dit zat op de 211 van 03/2003 tot aan modeljaar 2005 en is er toen weer vanaf geknikkert omdat dat teveel remblokken verslond."

Comment

• is de reden niet gewoon omdat men afgestapt is van SBC / brake by wires?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Ook mooi, welk type?

Idd c30.

Ik vind het belachelijk laag voor een oude 3.0 diesel. mijn 335d ging niet beneden de 7.2...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              is de reden niet gewoon omdat men afgestapt is van SBC / brake by wires?
                              Ja en nee. Bij de laatste SBC's was het er al af omdat het niet zo goed werkte en eerder slecht was voor de remmen.
                              Met een huidige conventionele rempomp en dus bij de 211FL was het ook gewoon niet meer mogelijk.

Ralphke, nu heet dat niet meer SBC hold zoals bij jou hoor maar gewoon Hold.
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                                Idd c30.

Ik vind het belachelijk laag voor een oude 3.0 diesel. mijn 335d ging niet beneden de 7.2...
                                Da's inderdaad weinig, prachtig!

Comment

• Amai deze gezien? 8300 km... http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=295379392
                                  1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                                    wel een fameuze prijs...

Comment

• Comment

• Een echte? Wel een echte linksrijder...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                                        1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                        1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                        1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• er is een R63 maar die heeft zoals elke 63'er quad AMG tips en geen stock 320 CDI uitlaat :p
                                          ook de diffuser lijkt me niet die van de AMG en de R63 badge is ook iets mis mee, de R stond bij de echte versie toch iets verder van de 63 af dan hier

Comment

Working...
                                          X