Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenStuurt een W212 met AMG pack heel anders dan een zonder?
Comment
-
Ik heb nog niet de tijd gehad om foto's te nemen
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHeeft er iemand een foto van de huidige E break met AMG-pack in het indiumgrijs. Deze is momenteel de grootste kanshebber ter vervanging van de X3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHeeft er iemand een foto van de huidige E break met AMG-pack in het indiumgrijs. Deze is momenteel de grootste kanshebber ter vervanging van de X3.
ik twijfel alleen tussen (indium & iridium)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk BerichtenIk heb nog niet de tijd gehad om foto's te nemen
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenstond zo op het autosalon, E 200 break met AMG sport edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis 1400nm
het 1 en ander gaan opsnorren
Wegens de versnellingsbak.
Comment
-
De mooiste die ik ooit gezien heb op de 722s na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenMaar beperkt tot 1000nm, niet?
Wegens de versnellingsbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenstond zo op het autosalon, E 200 break met AMG sport edition
Comment
-
Het staat zo goed als vast, zaterdag gaan we deze hoogstwaarschijnlijk bestellen.
Mercedes E200 cdi Avantgarde
- Cavansit blauw
- Leder zwart (sportpakket)
- Automatische 7-traps automaat 7G-tronic
- AMG sportpakket
- Memory pack: elektrische zetels, elektrische stuurkolom en buitenspiegels met geheugen,...
- Verduisterde zij- en achterruiten
- Dakbekledig stof zwart
- Sportzetels vooraan
- Verwarmde voorzetels
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Direct select schakelpook aan stuurwiel
- Command online met HDD-kaartnavigatiesysteem (3D) en vocale bediening
- Brandstoftank 80l
- Dagrijlichten met LED technologie
- Lichtpakket: bi-xenon met bochtverlichting, afslagverlichting via mistlamp, ...
- Wegval kenteken
In deze config vind ik de E echt een schitterende auto. Enkele foto's ter illustratie:
Comment
-
Vraagje:
Ik zou willen het schuifdakmechanisme van mijn 124 smeren.
Normaal zou het vet dat Mercedes voorziet het best werken, maar dat is kostelijk voor het beetje
dat ik nodig heb.
Nu zegt internet dat er alternatieven zijn in de vorm van vet op basis van silicone of van dat droog vet dat ze gebruiken op fietskettingen....is dit aan te raden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenEerst weten welk type vet het is dat mercedes-benz daarvoor verkoopt.
Sommige verklaren het al jaren te doen met silicone-basis, andere met lithium nog andere met vaseline zonder verdere problemen.
Maar aan de andere kant van het spectrum heb je dan de mensen die u zot verklaren en stukken garanderen bij gebruik van iets anders dan MB-spul.
Ik kan hier een hele hoop links plaatsen met de bronnen, maar ik vraag het hier ook liever eens omdat ik de mensen het ethiek op het vlak van onderhoud hier wat beter kan inschatten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenVolgens één bron, een combinatie van vaseline en petroleum, wit gerief.
Sommige verklaren het al jaren te doen met silicone-basis, andere met lithium nog andere met vaseline zonder verdere problemen.
Maar aan de andere kant van het spectrum heb je dan de mensen die u zot verklaren en stukken garanderen bij gebruik van iets anders dan MB-spul.
Ik kan hier een hele hoop links plaatsen met de bronnen, maar ik vraag het hier ook liever eens omdat ik de mensen het ethiek op het vlak van onderhoud hier wat beter kan inschatten.
Is vaseline niet petroleum-based?
Klinkt stom, maar kan je niet aan je lokale mercedes-garage, een klein likje vet gaan vragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenGoeie tip : kijk niet op OBC : daar krijgen sommigen al het schijt met het besef dat ze brandstof moeten tanken die niet door mercedes zelf gemaakt is.
Is vaseline niet petroleum-based?
Klinkt stom, maar kan je niet aan je lokale mercedes-garage, een klein likje vet gaan vragen?
Ik ben anders nog nooit naar men lokale Mercedes-garage geweest (Ghistelinck), beter dan ook niet gaan schooien. Zou er gewoon af en toe zelf wat willen op doen.
Eerst eens proberen met een beetje vaseline van de gewone winkel, dan weet ik tenminste al of het daar aan ligt waarom mijn dak stroef of soms niet werkt.
Dat kan er weer afgekuist worden ook.
OBC is OudeBenzenClub?
Ben vooral op Benzworld en Peachespart terechtgekomen.
Comment
Comment