Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
nee de E is wat te groot voor mij persoonlijk. de E coupe nu natuurlijk niet want das een vermomde C.
ik wacht op de facelift C205 C coupe zodat ik geen 50 a 60k moet leggen om me dan dagelijks te ergeren aan die i-pad
nee de E is wat te groot voor mij persoonlijk. de E coupe nu natuurlijk niet want das een vermomde C.
ik wacht op de facelift C205 C coupe zodat ik geen 50 a 60k moet leggen om me dan dagelijks te ergeren aan die i-pad
zou jij zoveel geld neerleggen terwijl je weet dat er iets aan de auto is die je zal irriteren?
mercedes heeft het ondertussen ook al door hoor, facelift zal het probleem corrigeren bij de C en CLS
zou jij zoveel geld neerleggen terwijl je weet dat er iets aan de auto is die je zal irriteren?
mercedes heeft het ondertussen ook al door hoor, facelift zal het probleem corrigeren bij de C en CLS
Ik rij zelf met een nieuwe A klasse voor de moment en dat scherm stoort mij helemaal niet.
da kan goed zijn he, het stoort mij. ik zeg niet dat dat scherm op zich storend is
er zijn wel meerdere zaken die mij storen bij de nieuwe generatie benzen zoals die fake uitlaten maar dat valt nog op te lossen, zo'n display van het interieur niet tenzij je een dashboard op maat laat maken wat stukken van mensen kost
Idem. Zag gisteren ook een W205 C coupé. Die achterkant straalt nu dus echt niets 'Benz' uit vind ik.. Weet niet wat het juist is dat me dat gevoel geeft.. En totáál verschillend met de C sedan.. Ze hadden beter de achterkant van de S en de E wat anders getekend dan.
W204's blijven wel
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment