Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
Mercedes-AMG GT R 7.10,92 min Nordschleife HOT LAP sport auto World's Exclusive First Test - YouTubeCar: Mercedes-AMG GT R; Driver: sport auto's Test Driver Christian Gebhardt; Track: Nordschleife; Laptime: 7.10,92 min (rounded up: 7.11 min); Tyre: Michelin...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
hai!
Ben al hier geregistreerd maar ben mijn password & nickname vergeten, maar de mail die ik kreeg was onleesbaar.
Anyway heb mij terug geregistreerd.
Ben al sinds 2 weken de trotse eigenaar van een mercedes C200 Coupe 2016, na mijn C180 sportcoupe, blijf ik toch bij de coupe's.
De nieuwe C Coupe is echt wel een droom van een auto.
Ben echt aan het genieten op het moment.
Misschien dat ik binnen een paar dagen wa foto's post
- Likes 1
Comment
-
nice
ik heb zitten twijfelen maar ga toch minstens wachten tot de facelift om die i-pad te ontlopen.
ook al eens zitten kijken voor de opvolger van de C207 maar de nieuwe E coupe zou blijkbaar duurder worden en zal te lang wachten worden op leveringlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennice
ik heb zitten twijfelen maar ga toch minstens wachten tot de facelift om die i-pad te ontlopen.
ook al eens zitten kijken voor de opvolger van de C207 maar de nieuwe E coupe zou blijkbaar duurder worden en zal te lang wachten worden op levering
Comment
Comment