Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Shit! Doordat je dit zegt heb ik nog eens verder nagedacht en gezien dat het 125.000 km of 5 jaar is voor de 7G-tronic Plus. Sommigen worden al op 40.000 km gewisseld zo. http://www.motor-talk.de/forum/7g-tr...8.html?page=20
Het kan er dus nog sneller zijn dan gevreesd zelfs in ons geval.
edit: De mijne is vorige week 5 geworden.
En service A7 staat nu voorgeschreven, identiek hetzelfde dus als in bovenstaand topic. Wordt een dure.
Hoi, Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe mercedes. Ik twijfel nog tussen benzine of diesel. Nu staat er in de brochure bij een AMG 43 als brandstof super plus en bij de 250 benzine staat er euro. Betekent dit dan dat de AMG enkel 98 mag tanken?
Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
Prijs zakt maar niet.
En die occasie AMG's verkopen nochtans precies echt voor geen meter.
Merci voor de inlichting. Vandaag nog eens langs geweest in de garage en inderdaad AMG's lopen allemaal op 98. Even een kleine test rit gedaan met de AMG C 43. Gemiddeld verbruik bij het instappen was 12,5l en na de rit 17l. Als je dan de opgegeven verbruik cijfers ziet zijn die toch niet realistisch. De testrit kan ik misschien nog aannemen. Als je 25000km per jaar maakt lijkt het mee beter om voor de 350d te gaan.
en dat verbruik neem je er bij hoor (sound, plezier, gedachte). in het begin verbruiken die idd veel maar dan leer je daarmee rijden en zakt het wel wat. als je 25k km doet zou ik het doen, ik doe er nu meer
Übersicht über Verbrauchswerte von: Mercedes-Benz, A-Klasse
zuinigste zit als je in detail bekijkt aan 8 liter als hij wat moeite doet, beetje vergelijkbaar met wijlen de slk 200 kompressor die ik had...dat valt in feite nog altijd mee (maar ik had nog zuiniger verwacht)
en dat in een land waar de wegen slechter zijn dan in afrika :p
Heb je de wegen in België al eens goed bekeken of gevoeld? Ik kan zeggen dat de snelwegen hier veel beter liggen dan bij ons en de rest is vergelijkbaar, nog een paar jaar en ze zijn gewoon beter hier. Vooroordelen, tsss!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment