Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• The Mercedes-Benz W114 280 CE from 1973. Photos by Jens Tanz ([url]www.sandmanns-welt.de).:[/url]

Mercedes-Benz W123 Assembly line | by Auto Clasico:

560 on OZ Futura photo: @vtstegofo #sec #c126 #560sec #560secamg #secamg #500sec #420sec #w126 #mercedes #mercedesbenz #mercedesamg #amg #amgboyz #amgclassic #mercedesclassic #keskinkt1 #mercedessec #mercedesbenzamg #brabus #carlsson #lorinser #classiccars #classic #keskin #benzclassics #mbclassic #classiccar #youngtimer:

Beautiful 280CE (W114) coupe, pic from http://www.seriousclassiccars.com #mbpetrolhead #mercedes #benz #w114 #w115 #coupe #mercedesclassic #classiccar #silver #mbusa #thebestornothing #insidebenz #mbfanphoto #mercclub:

Comment

• Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Vandaag naar deze gaan kijken. Geen betrouwbare historiek en wat krassen die niet eenvoudig kunnen worden opgelost.

Wel interessant. Mijn eigen C207 wordt altijd met een 204 vergeleken en ik deed dat zelf ook maar nu vind ik toch dat het heel wat anders is. De 207 is achterin dezelfde maat voor de rest is het toch een andere klasse. Rijdt, voelt en ziet er veel meer uit als een E, en is veel mooier.
          Deze was ook weer sneller dan de mijne. Echt agressief vond ik, net zoals die break afgelopen dinsdag. Grip verliezen bij halfgas wegaccelereren.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Grip verliezen kan ook te wijten zijn aan slechte banden.

Wel spijtig dat mensen zo weinig geschiedenis bijhouden van hun voertuigen!

Comment

• de historiek zit toch in het chassisnr of de sleutel ?

Comment

• Gewoon olie vervangen elders, en niets genoteerd laat staan de aanwijzingen van Assyst gevolgd. Dus dan heb je niets hé. Als de auto voor de rest dan super is kan het nog maar anders wekt het geen vertrouwen.

Vandaag en gisteren nog 600 km gereden met de mijne. Is echt een pak trager. Die C220's trokken echt enorm op. Kunnen ook beiden gechipt zijn natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  http://m.autoscout24.be/anbod/merced...wart-299049414

Vandaag naar deze gaan kijken. Geen betrouwbare historiek en wat krassen die niet eenvoudig kunnen worden opgelost.

Wel interessant. Mijn eigen C207 wordt altijd met een 204 vergeleken en ik deed dat zelf ook maar nu vind ik toch dat het heel wat anders is. De 207 is achterin dezelfde maat voor de rest is het toch een andere klasse. Rijdt, voelt en ziet er veel meer uit als een E, en is veel mooier.
                  Deze was ook weer sneller dan de mijne. Echt agressief vond ik, net zoals die break afgelopen dinsdag. Grip verliezen bij halfgas wegaccelereren.
                  de C207 is gewoon een 204! rij zelf beiden. enige verschil die echt merkbaar is zijn de zetels
                  lets have some more member berries

Comment

• Naar iets anders op zoek Gere?
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

de C207 is gewoon een 204! rij zelf beiden. enige verschil die echt merkbaar is zijn de zetels
                      Ik snap niet goed waarom jij dat steeds zegt.
                      Een C207 is zoveel chiquer en mooier dan een C204. Dat verbaasde me zo. De portieren, de B-stijl, carrosserie is compleet anders.
                      Je kan ook zo stellen dat een CLS gewoon een E is. Er is amper iets gelijk, worden gewoon enkele onderdelen van gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                        Naar iets anders op zoek Gere?
                        Neeneee, mijn moeder gaat normaal een S204 FL kopen. Met mooie opties. Dus wat zoeken.

Comment

Neeneee, mijn moeder gaat normaal een S204 FL kopen. Met mooie opties. Dus wat zoeken.
                          Goeie keuze. 204 FL is dik ok.
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ik snap niet goed waarom jij dat steeds zegt.
                            Een C207 is zoveel chiquer en mooier dan een C204. Dat verbaasde me zo. De portieren, de B-stijl, carrosserie is compleet anders.
                            Je kan ook zo stellen dat een CLS gewoon een E is. Er is amper iets gelijk, worden gewoon enkele onderdelen van gebruikt.
                            enkele onderdelen? de C207 neemt letterlijk het chassis van de 204 over en als je gaat vergelijken met de C coupe is het enkel nog op de looks te doen. interieur van de coupe is op C niveau en niet op E niveau ondanks de E prijs en naam.
                            De grote reden waarom er geen AMG versie van is is dan ook omdat je de C63 hebt die dezelfde auto is.

dit terzijde, ik verkies de 207 ook boven de 204

Comment

• afstelling demping en gasgevoel kan anders zijn, maar daar moet je gevoelig voor zijn

Comment

• demping verschilt zo ook al tussen de verschillende packs en gasgevoel is iets die zich aanpast aan de chauffeur

Comment

• Comment

• Zaterdag eens naar deze gaan kijken. http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-118933285.htm

Ik zie nu pas aan die deurpanelen dat die een stoffen interieur heeft.

Comment

Zaterdag eens naar deze gaan kijken. http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-118933285.htm

Ik zie nu pas aan die deurpanelen dat die een stoffen interieur heeft.
                                      Een paar duizend euro opleggen en je hebt een facelift ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten

Een paar duizend euro opleggen en je hebt een facelift ...
                                        Da's altijd waar.

Bieden is toegestaan staat erbij dus hoeft geen 21.000 te gaan. Prijs is correct dan toch?
                                        Leder zou wel veel beter zijn.

Comment

• Ik heb een tijd terug ook zitten zoeken naar een E break, maar ik vond eigenlijk de facelift het mooiste.
                                          Wat vind je van deze:

Ook deze stond toen te koop, ook over getwijfeld:
                                          De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Nu ja, uiteindelijk is het een BMW F11 geworden. Er was meer keuze vond ik in die prijsklasse.

Comment

Working...
                                          X