Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
Vandaag naar deze gaan kijken. Geen betrouwbare historiek en wat krassen die niet eenvoudig kunnen worden opgelost.
Wel interessant. Mijn eigen C207 wordt altijd met een 204 vergeleken en ik deed dat zelf ook maar nu vind ik toch dat het heel wat anders is. De 207 is achterin dezelfde maat voor de rest is het toch een andere klasse. Rijdt, voelt en ziet er veel meer uit als een E, en is veel mooier.
Deze was ook weer sneller dan de mijne. Echt agressief vond ik, net zoals die break afgelopen dinsdag. Grip verliezen bij halfgas wegaccelereren.
Gewoon olie vervangen elders, en niets genoteerd laat staan de aanwijzingen van Assyst gevolgd. Dus dan heb je niets hé. Als de auto voor de rest dan super is kan het nog maar anders wekt het geen vertrouwen.
Vandaag en gisteren nog 600 km gereden met de mijne. Is echt een pak trager. Die C220's trokken echt enorm op. Kunnen ook beiden gechipt zijn natuurlijk.
Vandaag naar deze gaan kijken. Geen betrouwbare historiek en wat krassen die niet eenvoudig kunnen worden opgelost.
Wel interessant. Mijn eigen C207 wordt altijd met een 204 vergeleken en ik deed dat zelf ook maar nu vind ik toch dat het heel wat anders is. De 207 is achterin dezelfde maat voor de rest is het toch een andere klasse. Rijdt, voelt en ziet er veel meer uit als een E, en is veel mooier.
Deze was ook weer sneller dan de mijne. Echt agressief vond ik, net zoals die break afgelopen dinsdag. Grip verliezen bij halfgas wegaccelereren.
de C207 is gewoon een 204! rij zelf beiden. enige verschil die echt merkbaar is zijn de zetels
de C207 is gewoon een 204! rij zelf beiden. enige verschil die echt merkbaar is zijn de zetels
Ik snap niet goed waarom jij dat steeds zegt.
Een C207 is zoveel chiquer en mooier dan een C204. Dat verbaasde me zo. De portieren, de B-stijl, carrosserie is compleet anders.
Je kan ook zo stellen dat een CLS gewoon een E is. Er is amper iets gelijk, worden gewoon enkele onderdelen van gebruikt.
Ik snap niet goed waarom jij dat steeds zegt.
Een C207 is zoveel chiquer en mooier dan een C204. Dat verbaasde me zo. De portieren, de B-stijl, carrosserie is compleet anders.
Je kan ook zo stellen dat een CLS gewoon een E is. Er is amper iets gelijk, worden gewoon enkele onderdelen van gebruikt.
enkele onderdelen? de C207 neemt letterlijk het chassis van de 204 over en als je gaat vergelijken met de C coupe is het enkel nog op de looks te doen. interieur van de coupe is op C niveau en niet op E niveau ondanks de E prijs en naam.
De grote reden waarom er geen AMG versie van is is dan ook omdat je de C63 hebt die dezelfde auto is.
Comment