Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nou moet ik zeggen deze specifiek zie ik nix speciaals, zijn gewoon classic fl lichten

(of is mijn scherm niet zo duidelijk)

Comment

• Van de facelift lichten ben ik niet zo op de hoogte, of die donkerder zijn van kleur. Maar ik ben er wel zeker van dat ik al wagens gezien heb met lichten die duidelijk donkerder geworden zijn dan wanneer zij uit het fabriek rolden.

Volgens mij hebben deze lichten er niet veel last van, maar toch een beetje.

Misschien een combinatie van minderwaardige/gevoeligere plasticsoorten met zwaveloxides die erop inwerken? Kan dat voor de verkleuring zorgen?

Comment

• het gekke is dat het alleen bij taxi's is en veel km's

superb 1 en 2 net zo voyager taxi ook, en niet alleen waar de uitlaat zit
        taxibuur 210 met 700k had het niet maar die werd steeds manueel gewassen...mss carwash-lichten, want taxi's zijn meestal proper langs buiten en rijden wel meerder keren per week door de wasstraat

de ribbel-lichten in de carwash pakken niet goed, maar das bij een superb dan weer niet het geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          nou moet ik zeggen deze specifiek zie ik nix speciaals, zijn gewoon classic fl lichten

(of is mijn scherm niet zo duidelijk)
          Normaal (zonder LEDremlichten)

Die taxi (zonder LEDremlichten)
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            tis vlg mij ook niet van de roet, invloed uv licht is ook uitgesloten want andere auto's staan evengoed dag en nacht op straat
            Klopt.

Invloed van de gloeilampen is onmogelijk? Ik zie zelf niet in hoe dat zou kunnen trouwens.

PFL heeft er net zoveel last van.

Comment

• Soms zit er een insect in de achterlichten van die van mij. Dat wil zeggen dat die in verbinding staan met de buitenlucht?
              Dan is het misschien gewoon meer blootgesteld worden aan luchtverontreiniging (want zo'n FL heeft steeds een roetfilter toch?)?
              Last edited by Gere; 16/10/2012, 01:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Vandaag m'n eerste A-klasse zien rijden. Toch een zeer mooie wagen.
                Inderdaad zeer mooie wagen.

Comment

• Hoi Kenners.

Waarop moet je letten bij een tweedehands W204 C 350 4matic Avantgarde (bouwjaar 2008/2009)?
                  Is het een betrouwbare motor en auto in't algemeen?
                  Zijn de stoelen altijd dezelfde, of verschilt dat ook binnen Avantgarde (geen AMG-toevoeging)?
                  Andere euvels te melden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                    Hoi Kenners.

Waarop moet je letten bij een tweedehands W204 C 350 4matic Avantgarde (bouwjaar 2008/2009)?
                    Is het een betrouwbare motor en auto in't algemeen?
                    Zijn de stoelen altijd dezelfde, of verschilt dat ook binnen Avantgarde (geen AMG-toevoeging)?
                    Andere euvels te melden?
                    Betrouwbaarder dan de latere 2,2 motor.
                    Turbo durft wel eens problemen geven tussen 200.000 en 300.000km.

Stoelen avantgarde zijn standaard altijd half leder.

Printplaatjes/stekkers achterlichten gaan regelmatig kapot (zie je als de achterlichten minder sterk branden of het een harder dan het andere). Printplaat kost 20 euro dus dat is de kost niet maar het komt bij elke 204 voor.

Over de 4 matic in de 204 weet ik niks.

En een 204 roest normaal niet :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                      Betrouwbaarder dan de latere 2,2 motor.
                      Turbo durft wel eens problemen geven tussen 200.000 en 300.000km.

Stoelen avantgarde zijn standaard altijd half leder.

Printplaatjes/stekkers achterlichten gaan regelmatig kapot (zie je als de achterlichten minder sterk branden of het een harder dan het andere). Printplaat kost 20 euro dus dat is de kost niet maar het komt bij elke 204 voor.

Over de 4 matic in de 204 weet ik niks.

En een 204 roest normaal niet :-)
                      Bedankt, Eberhard, maar ik ben wellicht niet duidelijk genoeg geweest: het betreft de C350 met V6-benzinemotor.
                      Verder lijkt het dus geen problematisch geval te zijn, als ik het zo lees? Geen roest, altijd leuk ;]

Iemand arvaringen met / kennis van de V6 benzine?

Comment

• De mama heeft hier haar oude A160 ingeruild voor een "nagelnieuwe" 2003 W163 270 CDI. Heeft 24.000kms, jawel. Geen krasje, geen blutsje, geen streepje. Komt wrs een kleine vitaminekuur bij en de achterste ruiten worden getint, zal niet misstaan op een zwarte.

Content.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                          De mama heeft hier haar oude A160 ingeruild voor een "nagelnieuwe" 2003 W163 270 CDI. Heeft 24.000kms, jawel. Geen krasje, geen blutsje, geen streepje. Komt wrs een kleine vitaminekuur bij en de achterste ruiten worden getint, zal niet misstaan op een zwarte.

Content.
                          mooie vooruitgang En vitaminekuur is wel nodig op zo'n ml 270 cdi, zijn anders een beetje sloom
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• als je uit een a160 benzien in een 270cdi stapt, en je hebt vitaminen nodig...

het zijn steengoeie karren

en ruiten tinten is voor bmw-of ik heb bergrepen volvo-lovers, in een benz is het fijn om rond te kijken

Comment

• ...en gezien te worden.

Comment

• je slaat minder een mal figuur, tis waar

Comment

• 4 merken soewieso zonder tinte ruiten, volvo, mercedes, range rover

en bentley

Comment

• Je ziet 't op allerlei karren, Benz net zo goed. Ik vind 't nergens staan, als 't niet uniform is over heel de auto (al de ruiten). Zo enkel 't achterste deel, dat trekt nergens op. Zeker bij een berline of coupé. 'k Zag onlangs dat nu zelfs Porsche er al mee begint op de 911 ook.

Comment

• Vitaminen "nodig" is overdreven, maar deze kar zal veel meer autosnelweg zien dan de A. En daar is wat extra souplesse mooi meegenomen, vind ik.

Tja die ramen dan. We hadden het op onze eerste ML230 ook en dat oogde toch wel knap - ondanks het feit dat het niet rondom rond is. Vooral als je de wagen dan langs achter bekijkt, oogt ie robuuster, nu lijkt ie wat "puntig" naar het dak toe.

Comment

• Over het nut discussieer ik niet: dat is er weldegelijk.

Comment

• Zo een 270cdi, kan genoeg zijn mannetje staan op de autostrade. Mijn vader heeft ook zo een ML (w163) en sukkelen om voorbij te steken moet hij niet doen. Zeker niet omdat hij dan nog te tam is om terug te schakelen.

Comment

Working...
                                          X