Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van de facelift lichten ben ik niet zo op de hoogte, of die donkerder zijn van kleur. Maar ik ben er wel zeker van dat ik al wagens gezien heb met lichten die duidelijk donkerder geworden zijn dan wanneer zij uit het fabriek rolden.
Volgens mij hebben deze lichten er niet veel last van, maar toch een beetje.
Misschien een combinatie van minderwaardige/gevoeligere plasticsoorten met zwaveloxides die erop inwerken? Kan dat voor de verkleuring zorgen?
het gekke is dat het alleen bij taxi's is en veel km's
superb 1 en 2 net zo voyager taxi ook, en niet alleen waar de uitlaat zit
taxibuur 210 met 700k had het niet maar die werd steeds manueel gewassen...mss carwash-lichten, want taxi's zijn meestal proper langs buiten en rijden wel meerder keren per week door de wasstraat
de ribbel-lichten in de carwash pakken niet goed, maar das bij een superb dan weer niet het geval
Soms zit er een insect in de achterlichten van die van mij. Dat wil zeggen dat die in verbinding staan met de buitenlucht?
Dan is het misschien gewoon meer blootgesteld worden aan luchtverontreiniging (want zo'n FL heeft steeds een roetfilter toch?)?
Waarop moet je letten bij een tweedehands W204 C 350 4matic Avantgarde (bouwjaar 2008/2009)?
Is het een betrouwbare motor en auto in't algemeen?
Zijn de stoelen altijd dezelfde, of verschilt dat ook binnen Avantgarde (geen AMG-toevoeging)?
Andere euvels te melden?
Waarop moet je letten bij een tweedehands W204 C 350 4matic Avantgarde (bouwjaar 2008/2009)?
Is het een betrouwbare motor en auto in't algemeen?
Zijn de stoelen altijd dezelfde, of verschilt dat ook binnen Avantgarde (geen AMG-toevoeging)?
Andere euvels te melden?
Betrouwbaarder dan de latere 2,2 motor.
Turbo durft wel eens problemen geven tussen 200.000 en 300.000km.
Stoelen avantgarde zijn standaard altijd half leder.
Printplaatjes/stekkers achterlichten gaan regelmatig kapot (zie je als de achterlichten minder sterk branden of het een harder dan het andere). Printplaat kost 20 euro dus dat is de kost niet maar het komt bij elke 204 voor.
Betrouwbaarder dan de latere 2,2 motor.
Turbo durft wel eens problemen geven tussen 200.000 en 300.000km.
Stoelen avantgarde zijn standaard altijd half leder.
Printplaatjes/stekkers achterlichten gaan regelmatig kapot (zie je als de achterlichten minder sterk branden of het een harder dan het andere). Printplaat kost 20 euro dus dat is de kost niet maar het komt bij elke 204 voor.
Over de 4 matic in de 204 weet ik niks.
En een 204 roest normaal niet :-)
Bedankt, Eberhard, maar ik ben wellicht niet duidelijk genoeg geweest: het betreft de C350 met V6-benzinemotor.
Verder lijkt het dus geen problematisch geval te zijn, als ik het zo lees? Geen roest, altijd leuk ;]
De mama heeft hier haar oude A160 ingeruild voor een "nagelnieuwe" 2003 W163 270 CDI. Heeft 24.000kms, jawel. Geen krasje, geen blutsje, geen streepje. Komt wrs een kleine vitaminekuur bij en de achterste ruiten worden getint, zal niet misstaan op een zwarte.
De mama heeft hier haar oude A160 ingeruild voor een "nagelnieuwe" 2003 W163 270 CDI. Heeft 24.000kms, jawel. Geen krasje, geen blutsje, geen streepje. Komt wrs een kleine vitaminekuur bij en de achterste ruiten worden getint, zal niet misstaan op een zwarte.
Content.
mooie vooruitgang En vitaminekuur is wel nodig op zo'n ml 270 cdi, zijn anders een beetje sloom
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Je ziet 't op allerlei karren, Benz net zo goed. Ik vind 't nergens staan, als 't niet uniform is over heel de auto (al de ruiten). Zo enkel 't achterste deel, dat trekt nergens op. Zeker bij een berline of coupé. 'k Zag onlangs dat nu zelfs Porsche er al mee begint op de 911 ook.
Vitaminen "nodig" is overdreven, maar deze kar zal veel meer autosnelweg zien dan de A. En daar is wat extra souplesse mooi meegenomen, vind ik.
Tja die ramen dan. We hadden het op onze eerste ML230 ook en dat oogde toch wel knap - ondanks het feit dat het niet rondom rond is. Vooral als je de wagen dan langs achter bekijkt, oogt ie robuuster, nu lijkt ie wat "puntig" naar het dak toe.
Zo een 270cdi, kan genoeg zijn mannetje staan op de autostrade. Mijn vader heeft ook zo een ML (w163) en sukkelen om voorbij te steken moet hij niet doen. Zeker niet omdat hij dan nog te tam is om terug te schakelen.
Comment