Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Heeft die nu geen leder? Da's klotesmaak!
    even terugkomen: je begrijpt mijn punt niet
    het gaat over algemene keuzes zoals kleur en opties. Duitse wagens zijn gemiddeld gezien anders samengesteld. Ok, er zijn meer duitsers, maar over het algemeen komt hun aanbod veel meer overeen met mijn eisen.

Comment

• Mijn zijdelen zijn ook stof, en geen fronskes.

De zetels en hoofdsteunen zijn echt leder, behalve het middenste vlak van zitvlak en rug zijn stof.

IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

• Zwart leder + wortelnotenhout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
          Uit wat ik opmaak op duitse sites zijn de fronskes echt leder, de niet fronskes niet bij twinleder maar zijn de zit- en rugvlakken wel echt leder.
          Simili dus op de (zijzit)slijtvlakken.

Wat mij nu wel extreem interesseert is of die zijzitdelen bij ICT bv simili zijn of echt.
          Indien echt krijg je wel rare combinaties .... zoals
          twinleder: zijzitdelen simili, zitdelen leder
          stof/leder: zijzitdelen leder, zitdelen stof ????
          Zou nogal onwaarschijnlijk zijn he.
          En als er iemand is die zoiets kan weten:

Oorspronkelijk geplaatst door MBenzNL
          de standaard avantgarde bekleding wordt welliswaar altijd als half leer, half stof omschreven maar daar zit helemaal geen leer in verwerkt...het is half stof, half nep"leer" (wat dan ook absoluut niet naar leer ruikt)
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• het is vooral erg duurzaam artico...en meestal volledig te cleanen na kalamiteiten

ik had 3 jaar een lichtgrijs artico interieur, nooit gespaard want ik ben geen auto-onderhouder, modderige beesten erin, sigaretten, drank...
            makkelijk te kuisen en het lijkt zelfs vuilafstotend
            s203 2004
            Last edited by bobo; 05/12/2012, 21:44.

Comment

• Standaard avantgarde-interieur vind ik ook goed.

Maar zo'n volledig kunstlederen interieur is oncomfortabel in vergelijking met stof (vandaar de combinatie) en niet mooi.

Comment

• was met stof, maar volledig dat 'leer' ook goed, nog liever echt leer das wat anders

heb nog nooit op artico 100% gezeten, wel al veel op sensatec, en no prob kwa gevoel

Comment

• wel nooit meer als pakweg 40 km, op sensatec...lang afstand geen idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    wel nooit meer als pakweg 40 km, op sensatec...lang afstand geen idee
                    Ik heb liever een deftig stofje dan sensatec. Voor mij persoonlijk voelt stof luxuezer, kwaliteitsvoller aan. Waarmee ik niet ontken dat sensatec ook zijn kwaliteiten heeft, vooral dan kwa morsbestendigheid. Want de look en feel zijn ook wat minder dan echt leder en stof.

Comment

• kunstleder op de zijkanten/wangen is niet mis gezien, gezien de slijtvastheid. Het is daar dat de sjakossen en colliers langsraspen.

Comment

• Bij de Mercedes E (S212) staat er vooraan op het midden van het dashboard een klein zwart display waarbij er bolletjes oplichten. Die bolletjes worden meestal gebruikt als visuele voorstelling van de parkeersensoren en tonen aan hoe ver je nog verwijdert zit van het voorwerp voor u (bij het voorwerp achter u lichten de lichtjes in het plafond op).
                        Maar deze morgen toen de straten er glad bij lagen, lichtten de bolletjes allemaal op + een tuut-signaal toen de wagen doorslipte bij het remmen. Waarschijnlijk melding van het ABS?
                        Ook branden er soms 4 rode lichtjes + een piepje, maar ik weet niet voor wat dat diende. Is dat voor te melden dat de achterwielen geen of weinig grip hebben? Weet er iemand dit?

Misschien wat onduidelijk uitgelegd maar ik kan het niet echt beter omschrijven.
                        Last edited by C'Mon; 06/12/2012, 19:46.

Comment

• die melding is omdat de sensoren afgedekt zijn door laagje ijs, als er 4 rode bolletjes oplichten dan is het omdat ze niet kunnen werken door een (storing) bvb als je door de carwash rijdt..

aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                            die melding is omdat de sensoren afgedekt zijn door laagje ijs, als er 4 rode bolletjes oplichten dan is het omdat ze niet kunnen werken door een (storing) bvb als je door de carwash rijdt..

aub
                            Thanks! Zou wel goed kunnen want de E staat onder de carport en de voorkant komt tot aan de rand.
                            Als alle lichtjes oplichten + een tuut als je remt en doorslipt, is dat dan het ABS?

Comment

• ABS bij het remmen en ESP bij het optrekken geven een signaal als er ingegrepen wordt inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Heeft die nu geen leder? Da's klotesmaak!

Kan toch niet dat deze dan ook geen leder heeft? Onbegrijpbaar.

Zo moet het zijn?

Dat interieur ziet er best tijdloos uit.

Comment

• zeer knap interieur in zo'n vorige e klasse, als bestuurder voelt het ook goed aan
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• interieur is vormelijk / visueel (niet zozeer functioneel, want dat is überbenz) een wereld van verschil met de 212. Maar beiden zijn geslaagd. Al spreekt de 211 een iets breder publiek aan denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                      interieur is vormelijk / visueel (niet zozeer functioneel, want dat is überbenz) een wereld van verschil met de 212. Maar beiden zijn geslaagd. Al spreekt de 211 een iets breder publiek aan denk ik.
                                      idd bij de 211 staat de bediening voor gps en radio enzovoort eigenlijk iets te laag. De w220 heeft daar ook last van
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zijn die bruine interieurs op een 211 niet met wortelhout geleverd?

Comment

Working...
                                        X