Is irl veel knapper dan op foto.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Comment
-
Dus...
Een Mercedes W212 met Intelligent Light System (ILS), heeft die eigenlijk wel "pharen" ("grootlicht")?
Ik heb dit als volgt getest, d.m.v. het geven van een lichtsignaal (trekken aan de hendel)
- Lichten op automatisch, ILS aan: geen verschil in lichtintensiteit, geen grootlicht
- Lichten op automatisch, ILS uit: geen verschil in lichtintensiteit, geen grootlicht
- Lichten op manueel dimlicht: geen verschil in lichtintensiteit, geen grootlicht
- Lichten op manueel standlicht: dimlicht, geen grootlicht
De indicator licht wel op op het dashboard (blauw lampje).
Mogelijke oorzaken:
- ILS kapot (ik zie trouwens ook geen bochtenverlichting of verandering reikwijdte op de snelweg)
- grootlicht kapot
- mijn begrip van het verlichtingssysteem van een recente Mercedes
Ik heb hiervoor nog nooit Mercedes gereden, dus vergeef mij mij stomme vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenDus...
Een Mercedes W212 met Intelligent Light System (ILS), heeft die eigenlijk wel "pharen" ("grootlicht")?
Ik heb dit als volgt getest, d.m.v. het geven van een lichtsignaal (trekken aan de hendel)
- Lichten op automatisch, ILS aan: geen verschil in lichtintensiteit, geen grootlicht
- Lichten op automatisch, ILS uit: geen verschil in lichtintensiteit, geen grootlicht
- Lichten op manueel dimlicht: geen verschil in lichtintensiteit, geen grootlicht
Mogelijke oorzaken:
- ILS kapot (ik zie trouwens ook geen bochtenverlichting of verandering reikwijdte op de snelweg)
- grootlicht kapot
Ik heb hiervoor nog nooit Mercedes gereden, dus vergeef mij mij stomme vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk BerichtenBen je zeker dat je geen Adaptieve grootlichten hebt? Die werken namelijk intelligent en gaan nooit aan als de omgeving té licht is en/of er tegenliggers zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDie van mijn pa heeft ook ILS en daar werken de grootlichten toch als er aan de hendel getrokken wordt, als ik mij niet vergis. Zal het is nakijken.
Oorspronkelijk geplaatst door Offroad lover Bekijk BerichtenBen je zeker dat je geen Adaptieve grootlichten hebt? Die werken namelijk intelligent en gaan nooit aan als de omgeving té licht is en/of er tegenliggers zijn
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJe moet toch kunnen waarschuwen met de lichten?
Straks terug langs NNC om het eens te laten nakijken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenWaaw!IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk BerichtenDus...
Mogelijke oorzaken:
- grootlicht kapot
Ik heb hiervoor nog nooit Mercedes gereden, dus vergeef mij mij stomme vragen.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenJe moet grootlicht assistent afzetten in de bc,anders kan je idd niet pharen.
Soit, het is opgelost. Het was een verkeerde codering in de computer. Niets werkte (behalve de lichten zelf dan): geen callibratie, geen bochtenverlichting, geen grootlicht, geen snelweglicht.
Nu werkt alles.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenIk zei; zo wil ik er ook 1! Hopelijk liggen die velgen zoals hierboven er snel weer onder...
Comment
Comment