Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenTom Daem wil er trekken, maar niet op mijn lelijke wintervelgen. Nog een maand geduld dus denk ik? Tom?
Comment
-
Deze kwam ik gisteren tegen, in zo'n exemplaar heb ik op 12 jarige leeftijd ooit mijn eerste meters met een auto gereden (was wel een donkerblauwe 200 D).
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenDie ster, hoe krijg je het in je hoofd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Comment
-
Gisteren heb ik een C-Klasse W204 gezien met trapeziumvormige uitlaten, ik wist niet dat dit verkrijgbaar was. Vraag me af welke motorisatie deze zou kunnen zijn.
Het was er wel eentje met een Slovaakse nummerplaat, pre-facelift & geen AMG-pakket.
Ik vond het wel knap, zeker niet te groot ofzo."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenGisteren heb ik een C-Klasse W204 gezien met trapeziumvormige uitlaten, ik wist niet dat dit verkrijgbaar was. Vraag me af welke motorisatie deze zou kunnen zijn.
Het was er wel eentje met een Slovaakse nummerplaat, pre-facelift & geen AMG-pakket.
Ik vond het wel knap, zeker niet te groot ofzo.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDie trapeziumvormige uitlaten zijn hoogstwaarschijnlijk het werk van een tuningbedrijf. Standaard zijn zulke uitlaten niet te verkrijgen, ook niet in optie op de W204 pré facelift."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenDan hebben ze zeer goed werk geleverd. Als het lukt, zal ik eens een foto trekken want ie stond vandaag terug op dezelfde plaats.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBelachelijk²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDie trapeziumvormige uitlaten zijn hoogstwaarschijnlijk het werk van een tuningbedrijf. Standaard zijn zulke uitlaten niet te verkrijgen, ook niet in optie op de W204 pré facelift.lets have some more member berries
Comment
Comment