Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is gewoon een voorkeur. Ik vind RWD fijner rijden dan 4WD en ik vind 4WD in ons land gewoon niet nodig, het maakt de auto zwaarder, logger, minder bewegelijk, minder fun en minder zuinig.
Op het gelijkvormigheidsattest vind ik het niet terug daar staat enkel de standaard maat 205 60 16 en de banden die er nu opzitten 225 55 16 in combinatie met elegance pakket.
Verschil 225 50 17 en 225 55 16 is heel klein, die afwijking mag normaal wel?
Kan er mij iemand helpen aan het koffervolume van een W210 met de achterzetels plat? Of nog concreter: hoeveel bakken bier kan een mens daarin kwijt? De firma dankt u.
Kan er mij iemand helpen aan het koffervolume van een W210 met de achterzetels plat? Of nog concreter: hoeveel bakken bier kan een mens daarin kwijt? De firma dankt u.
Stationwagen?
Bij men s124 krijg ik 12 bakken bier en één bak cola op één laag, dus 26 bakken ongeveer. De w210 ook ongeveer schat ik.
Dit is mss al aan bod gekomen, maar heeft er iemand ervaring met die Brabus opzet op de nieuwe modellen waar ze de foldertjes nu van rondstrooien bij de dealer ? Ik heb enkel vernomen dat dit niet zoals AMG af fabriek komt, maar nadien opgeplaatst moet worden....
en btw, die 4matic quote wat hoger : ik zou niets anders meer willen
Comment