Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenBeter dan mijn zetel thuis. Verwarming, rugmassage en lendensteun en elk vak in te stellen / op te blazen... En als kers op de taart easy entry.
Ik zal wel een paar eurotjes te kort komen om me een S-Klasse te kunnen aanschaffen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenBeter dan mijn zetel thuis. Verwarming, rugmassage en lendensteun en elk vak in te stellen / op te blazen... En als kers op de taart easy entry.
Comment
-
Vetste Merc ooit?
Deze komt bij mij aardig in de buurt.
En het leuke is, de advertentie klopt qua kW/PS, Nm en cm3.
Is ook weleens anders. Eigenaar weet dus waarover die spreekt.
Comment
-
ik zie die amg aanpassaingen langst buitenzijde niet graag, de techniek dan weer wel...ook al rij ik zelf als een bompa, overschot is luxe
vandaag in de geschreven versie van hln, de taxichauffeur met zijn w210 met meer dan 1 miljoen km's
mijn taxibuur zijn 210 320 cdi zal er ook mss nog geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik wil een a 45, zo hard
Ik vind de gewone A al stuiterig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zie die amg aanpassaingen langst buitenzijde niet graag, de techniek dan weer wel...ook al rij ik zelf als een bompa, overschot is luxe
vandaag in de geschreven versie van hln, de taxichauffeur met zijn w210 met meer dan 1 miljoen km's
Mooi is zo nen 210 wel niet maar kom, da's smaak.
Ik wil dat ook halen met de mijne
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBobo heeft een Smart, dat rijdt pas stuiterig.
van een a al een pak minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvandaag in de geschreven versie van hln, de taxichauffeur met zijn w210 met meer dan 1 miljoen km's
Ongewoon is dat helemaal niet natuurlijk. Ik ken het type niet meer van buiten maar de laatste MB 200 die ik gereden in loondienst, was van 1993 of '94. Toen we deze bij het einde van het firma bestaan hebben moeten afgeven stonden er 1.229.000 km op. Heb ze er wel niet zelf opgezet, want heb die maar 1 jaartje gekregen als "bedrijfswagen" omdat we toen op kantoor werkte.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment