Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
    Kom eens bij mij zitten dan...
    Ja zo'n S-Klasse zal wel heel andere koek zijn. Vraag me af hoe dat dan wel niet moet zitten, als ik de E al zo comfortabel vind.

Comment

• Beter dan mijn zetel thuis. Verwarming, rugmassage en lendensteun en elk vak in te stellen / op te blazen... En als kers op de taart easy entry.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

Beter dan mijn zetel thuis. Verwarming, rugmassage en lendensteun en elk vak in te stellen / op te blazen... En als kers op de taart easy entry.
        Klinkt echt goed! Wat is die easy entry?
        Ik zal wel een paar eurotjes te kort komen om me een S-Klasse te kunnen aanschaffen

Comment

Beter dan mijn zetel thuis. Verwarming, rugmassage en lendensteun en elk vak in te stellen / op te blazen... En als kers op de taart easy entry.
          Ik zie het al voor me, 's avonds rijdt ge uwe auto in de garage en kijkt ge vanuit uwe auto tv enz

Comment

• Comment

• haha, grappige reclame

Comment

• Vetste Merc ooit?
                Deze komt bij mij aardig in de buurt.

En het leuke is, de advertentie klopt qua kW/PS, Nm en cm3.
                Is ook weleens anders. Eigenaar weet dus waarover die spreekt.

Comment

• ik zie die amg aanpassaingen langst buitenzijde niet graag, de techniek dan weer wel...ook al rij ik zelf als een bompa, overschot is luxe

vandaag in de geschreven versie van hln, de taxichauffeur met zijn w210 met meer dan 1 miljoen km's
                  mijn taxibuur zijn 210 320 cdi zal er ook mss nog geraken

Comment

• ik wil een a 45, zo hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik wil een a 45, zo hard
                      Moh, gij? Dat rijdt toch veel te hard?
                      Ik vind de gewone A al stuiterig.

Comment

• Bobo heeft een Smart, dat rijdt pas stuiterig.

Comment

ik zie die amg aanpassaingen langst buitenzijde niet graag, de techniek dan weer wel...ook al rij ik zelf als een bompa, overschot is luxe

vandaag in de geschreven versie van hln, de taxichauffeur met zijn w210 met meer dan 1 miljoen km's
                          Ook gelezen! Zeg nu nog eens dat 210's slechte benzen zijn
                          Mooi is zo nen 210 wel niet maar kom, da's smaak.
                          Ik wil dat ook halen met de mijne

Comment

• Mercedes 190e Evo by Mareno de Graaf, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Bobo heeft een Smart, dat rijdt pas stuiterig.
                              van een smart kan ik dat hebben ik heb alle luxe incl een superstuur

van een a al een pak minder

Comment

Stond daar ook bij in welke uitvoering?
                                Ongewoon is dat helemaal niet natuurlijk. Ik ken het type niet meer van buiten maar de laatste MB 200 die ik gereden in loondienst, was van 1993 of '94. Toen we deze bij het einde van het firma bestaan hebben moeten afgeven stonden er 1.229.000 km op. Heb ze er wel niet zelf opgezet, want heb die maar 1 jaartje gekregen als "bedrijfswagen" omdat we toen op kantoor werkte.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• leek mii een 220 platte diesel, geen cdi of mss een heel vroege
                                  alleszins een pfl

Comment

• en hij was ni kapot he greco ?

Comment

• zou het geen W124 geweest zijn?

Comment

• met een vh-smoel mss

Comment

Working...
                                        X