Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    en hij was ni kapot he greco ?
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
    zou het geen W124 geweest zijn?
    't was zo eentje: http://www.cars-directory.net/pics/m...55290_orig.jpg
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Da's een 124.
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Wow da's een zotte foto

Comment

• vantweekend de SLK van bobo zien staan, moest bij ne maat zijn achter uwen hoek.

knap autoke!
            BMW X5 45e

Comment

• thx, simpel oud standaardbenz'ke

Comment

• de taxi 320 cdi van de buren

en de vandaag geleverde ml 250 van de zus

ze is alvast content van de airmatic

Comment

• Hoe breed is de achterbank? Ziet er serieuze vooruitgang uit?

Comment

• Wat een knappe ML bobo, de zus heeft goeie smaak, prachtige kleur ook
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Idd een zeer mooie ML.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• echt mooi klinken doet dat niet

ik hou er wel van

Comment

echt mooi klinken doet dat niet

ik hou er wel van
                          Het klinkt zoals een steak naar tofu smaakt he bobo. efficient en dat is het

Comment

• neenee, het klinkt zoals een steak met superieur vet

Comment

neenee, het klinkt zoals een steak met superieur vet
                              Ja maar, dan denk ik aan een SLS

semantiek dus aiaiaiai

Comment

• Altijd leuk om te lezen,

Mercedes vernieuwt haar modellengamma in een recordtempo, en daar plukt het merk gelukkig ook de vruchten van: september was de beste maand ooit in de 87-jarige historie.

Mercedes-Benz zette afgelopen maand wereldwijd 142.994 auto’s af, 15,9 procent meer dan in dezelfde maand vorig jaar. Dit mooie cijfer is vooral te danken aan de nieuwe A-klasse, de daarvan afgeleide CLA- en de vernieuwde E-klasse.
                                Europa is nog altijd de grootste markt voor het oude merk, met 71.085 stuks was ons werelddeel goed voor de helft van de verkopen. Azië is echter ook niet te missen: daar werden 39.013 Benzen op de weg gezet in september, waarvan 20.375 stuks in China. De titel snelstgroeiende Mercedes-markt gaat naar Japan, waar het merk in vergelijking met vorig jaar met maar liefst 31,4 procent omhoogklom. Ook in de VS was een stijgende lijn te bepeuren, al ging die met 7 procent iets minder hard. De Amerikanen kochten in september in totaal 24.697 Mercedessen.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Eerst vond ik die facelift van de E klasse niet super overtuigend maar als ik er nu zie rijden, durf ik mijn hoofd er wel voor om te draaien.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Eerst vond ik die facelift van de E klasse niet super overtuigend maar als ik er nu zie rijden, durf ik mijn hoofd er wel voor om te draaien.
                                    het blijven w212 hoor
                                    maar enkel de elegance met ster op de kap boeit mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

die lijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        die lijnen
                                        Toeval of niet maar gisteren tussen Antwerpen en Zaventem, zag ik er zo ééntje in mijn achteruitkijkspiegel toekomen. Blijf het een prachtige verschijning vinden en komt uiteraard mee op het verlanglijstje staan. Hij had net dezelfde kleur en was dan nog een T-model. Was even een fijn moment van de dag tussen weer alle verkeersellende.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                          Eerst vond ik die facelift van de E klasse niet super overtuigend maar als ik er nu zie rijden, durf ik mijn hoofd er wel voor om te draaien.
                                          valt idd redelijk mee. al blijft dat vorige model nog altijd een mooier imo.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          het blijven w212 hoor
                                          maar enkel de elegance met ster op de kap boeit mij
                                          ah gij leeft ook terug precies!
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X