Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Nee onderhoud en gebruiken waarvoor hij gemaakt is helpen het meest Je kan die teruggeschroefde net zo goed koud plat stampen en nooit binnen doen voor onderhoud
    is goed nieuws, kom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      wel wij denken altijd dat ze op zijn... waarom gaan doen ze nog 100.000'dn km in africa of het verre oosten ?

wij vervangen veel te vroeg, maar of dat om technische redenen is of om persoonlijke reden (beu zijn v/d wagen?)
      Bah, die zijn helemaal niet op natuurlijk. Toch de massaal verscheepte diesels niet. Hier moet alles "nieuw" zijn. Ook al heeft ie 88.000 dznd km's op 4 jaar meneer, hij is nog wel goed genoeg hoor maar nog langer meerijden riskeer ik toch niet, trouwens dan krijg je er niet zoveel meer voor...hup, en de nieuwe wordt besteld.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      Goede vraag eigenlijk: welke motoren zijn vandaag de dag - ongeacht de aanschaf- en rijkosten - de duurzaamste.
      We hebben zo bij Benz de 240d generatie gehad, dan de 250d / 300d ...
      wat hebben we heden ten dage in feite?
      We spreken hier weer over diesels, hoe zit dat met de benzine versies?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      de cdi's !

210 220 cdi van de buurman is vervangen door nieuwe 211 op 800k, de 320 is nog niet versleten
      Ook hier weer diesel. (Zou die bluts er wel eens mogen uithalen, staat niet netjes bij de klanten).
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• bazin klaagt dat gast te veel deuken rijdt

Comment

• denk trouwen dat de 210 kortelings de schop opgaat en daarmee niet wordt hersteld, dan schuiven auto's door, benieuwd wat de nieuwe taxi zal wezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            bazin klaagt dat gast te veel deuken rijdt
            Altijd misére met gasten.
            Ik mag er niet aan denken dat er eentje de A6 of ML misbruikt.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• en ik denk dat het menselijk is dat je anders omgaat met waar dat niet van je eigen fam is, maw...je kan er niet aandoen

Comment

• Ik behandel andermans goed met dezelfde zorg als dat van mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  We spreken hier weer over diesels,
                  Dat waren enkel voorbeelden, ik vroeg niet om enkel diesels

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

kar voor madamme ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      Dat waren enkel voorbeelden, ik vroeg niet om enkel diesels
                      Ik vroeg achter de benzines.

Comment

en ik denk dat het menselijk is dat je anders omgaat met waar dat niet van je eigen fam is, maw...je kan er niet aandoen
                        Juist omgekeerd, mijn eigen auto kijk ik minder op dan op die van een ander. Al dat gezever achteraf kan je toch missen als de pest denk ik dan. Mijn bedrijfswagen gaat volgende week binnen voor een herstelling die ik zelf nooit zou laten doen.
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

bazin klaagt dat gast te veel deuken rijdt
                          Apropos, jou buurvrouw noemt toch niet toevallig Ktln?

Comment

Ktln?
                            Klinkt afrikaans

Comment

Apropos, jou buurvrouw noemt toch niet toevallig Ktln?
                              nee pgg

Comment

• ik hoor het hier allemaal graag zeggen dat mensen blijkbaar met geleend goed evezogoe omgaan als met eigen stuff

das niwaar, vraag het elke patron, maar soit, ben er ook van overtuigd dat een onthaalmoeder nooit zo goed is als de tijd bij je eigen mama

in feite is het ook de chauffeur zijn auto, want hij is de enige die er nog mee rijdt

Comment

ik hoor het hier allemaal graag zeggen dat mensen blijkbaar met geleend goed evezogoe omgaan als met eigen stuff

das niwaar, vraag het elke patron, maar soit, ben er ook van overtuigd dat een onthaalmoeder nooit zo goed is als de tijd bij je eigen mama

in feite is het ook de chauffeur zijn auto, want hij is de enige die er nog mee rijdt
                                  veel onthaalmoeders ja, maar ok sommige beter.
                                  Een goeie verwent minder

zo ook wagens. sommige hebben nu eenmaal meer gêne om andermans spul te beschadigen.

Comment

nee pgg
                                    Piggy?

Comment

• bijna

Comment

• Vraagje :
                                        Ik rij momenteel met een C320 4matic S204 van 2008. Ik ben van plan over te schakelen naar de nieuwe C volgend jaar - 2 kinderen, zal dus terug de break zijn
                                        Ik rij ongeveer 20.000 km/jaar, vooral korte afstanden (beroep huisarts, dus van deur tot deur, max 10 km van elkaar).
                                        Ik weet enkel niet of ik nu bij diesel moet blijven of toch beter overstap naar een benzine, rekening houdende met meerverbruik, onkosten, doorverkoop en dergelijke....)

Comment

• benzine zal beter uitkomen voor jou gunther. kzal volgende keer jou bellen als ik ziek ben
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X