Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenwel wij denken altijd dat ze op zijn... waarom gaan doen ze nog 100.000'dn km in africa of het verre oosten ?
wij vervangen veel te vroeg, maar of dat om technische redenen is of om persoonlijke reden (beu zijn v/d wagen?)
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenGoede vraag eigenlijk: welke motoren zijn vandaag de dag - ongeacht de aanschaf- en rijkosten - de duurzaamste.
We hebben zo bij Benz de 240d generatie gehad, dan de 250d / 300d ...
wat hebben we heden ten dage in feite?
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende cdi's !
210 220 cdi van de buurman is vervangen door nieuwe 211 op 800k, de 320 is nog niet versletenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbazin klaagt dat gast te veel deuken rijdt
Ik mag er niet aan denken dat er eentje de A6 of ML misbruikt.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWe spreken hier weer over diesels,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenDat waren enkel voorbeelden, ik vroeg niet om enkel dieselsPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen ik denk dat het menselijk is dat je anders omgaat met waar dat niet van je eigen fam is, maw...je kan er niet aandoen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbazin klaagt dat gast te veel deuken rijdtPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenApropos, jou buurvrouw noemt toch niet toevallig Ktln?
Comment
-
ik hoor het hier allemaal graag zeggen dat mensen blijkbaar met geleend goed evezogoe omgaan als met eigen stuff
das niwaar, vraag het elke patron, maar soit, ben er ook van overtuigd dat een onthaalmoeder nooit zo goed is als de tijd bij je eigen mama
in feite is het ook de chauffeur zijn auto, want hij is de enige die er nog mee rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik hoor het hier allemaal graag zeggen dat mensen blijkbaar met geleend goed evezogoe omgaan als met eigen stuff
das niwaar, vraag het elke patron, maar soit, ben er ook van overtuigd dat een onthaalmoeder nooit zo goed is als de tijd bij je eigen mama
in feite is het ook de chauffeur zijn auto, want hij is de enige die er nog mee rijdt
Een goeie verwent minder
zo ook wagens. sommige hebben nu eenmaal meer gêne om andermans spul te beschadigen.
Comment
-
-
Vraagje :
Ik rij momenteel met een C320 4matic S204 van 2008. Ik ben van plan over te schakelen naar de nieuwe C volgend jaar - 2 kinderen, zal dus terug de break zijn
Ik rij ongeveer 20.000 km/jaar, vooral korte afstanden (beroep huisarts, dus van deur tot deur, max 10 km van elkaar).
Ik weet enkel niet of ik nu bij diesel moet blijven of toch beter overstap naar een benzine, rekening houdende met meerverbruik, onkosten, doorverkoop en dergelijke....)
Comment
Comment