Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Classic en Elegance hebben de lichte achterlichten standaard (zoals hierboven afgebeeld).
    Avantgarde heeft standaard donkere exemplaren.

Behalve als je xenon neemt inderdaad. Dan heb je achterlichten met LED's erin (zoals op de C63 hierboven afgebeeld) die inderdaad wat lijken op die uit de standaardtypes van Classic en Elegance (van ver dan toch).

De LED-achterlichten zijn veel beter dan de andere en geven de auto een veel modernere look à la facelift maar er rijden er niet erg veel van rond.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Lijkt me ook!
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Grappige review van een kale W202 C180 door Jeremy Clarkson die het Benzgevoel begrijpt : http://www.youtube.com/watch?v=BPKycnRiyac

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          Classic en Elegance hebben de lichte achterlichten standaard (zoals hierboven afgebeeld).
          Avantgarde heeft standaard donkere exemplaren.

Behalve als je xenon neemt inderdaad. Dan heb je achterlichten met LED's erin (zoals op de C63 hierboven afgebeeld) die inderdaad wat lijken op die uit de standaardtypes van Classic en Elegance (van ver dan toch).

De LED-achterlichten zijn veel beter dan de andere en geven de auto een veel modernere look à la facelift maar er rijden er niet erg veel van rond.
          Oh, misschien daarom dat ik de donkerdere Avantgarde vergis met de normale wittere lichten, of ik denk dat ze facelift lichten hebben retrofit.
          Ik vind persoonlijk wel de donkere versie best uitzien als ze niet branden, en de facelift best als ze branden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            een c63 zal nooit de onderste lichten hebben, ze zijn wel degelijk verschillend
            maar een 200 cdi kan wel de lichten van een 63 hebben
            een C63 kan idd nooit Classic lichten hebben omdat 'basic' zijn

Maar elke C63 & Avantgarde met xenon hebben wel de zelfde achterlichten

ps:gere had jouw reactie nog niet gelezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              ne C coupe is wel dik anders

Ewel tis zo ene die altijd passeert aan m'n huis! Enkel nog zwarte spaakvelgen liggen eronder!

Thnx kefkie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                idd ik ook nie

ale zie je da verschil nu niet? de pinkers zijn LED's en je ziet mooi waar ze stoppen en waar de achteruitrij lichten starten. ook de golving is net iets anders maar das moeilijk te zien op foto
                Last edited by Doa; 04/12/2013, 06:25.
                lets have some more member berries

Comment

• We kunnen niet allemaal zo'n Mercedes kenners zijn zoals jou hé Doa
                  Last edited by Speedhunter; 04/12/2013, 16:09.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Een mooi uitgeruste PFL W204 heeft toch een pak meer karakter dan de FL imo

Comment

• pre-FL zijn altijd puurder design dan facelift
                      die bruine 100% Mercedes stance

204 altijd een betere "new 201" gevonden dan de 212 een "new 124". Lekker strak gehouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Een mooi uitgeruste PFL W204 heeft toch een pak meer karakter dan de FL imo

op de koplampen en spiegels na zie je toch geen enkel verschil? das hier ook gewoon een AMG pack vs elegance pack
                        Last edited by Doa; 04/12/2013, 18:54.
                        lets have some more member berries

Comment

• Ik vind de "pijlvorm" zijspiegels en de donkere koplampen veel mooier/moderner.

Comment

• Idem, voor het interieur alleen zou ik 'm al boven een PFL verkiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              pre-FL zijn altijd puurder design dan facelift
                              die bruine 100% Mercedes stance

204 altijd een betere "new 201" gevonden dan de 212 een "new 124". Lekker strak gehouden
                              Het is inderdaad vaak zo, facelift forceert een ontwerp vaak tot iets waarvoor het niet bedoeld was. Bij de W204 is de FL ook mooi hoor, maar ik mis daar wat karakter op de een of andere manier.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              op de koplampen en spiegels na zie je toch geen enkel verschil? das hier ook gewoon een AMG pack vs elegance pack
                              Bumpers zijn helemaal anders, koplampen hebben andere vorm, achterlichten zijn dikker,... Maar vooral het interieur is veranderd natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                              Idem, voor het interieur alleen zou ik 'm al boven een PFL verkiezen
                              Ik vind de FL net echt niet mooi qua interieur, geforceerde hoekige met ronde lijnen en teveel kitch (dat alu aan dat stuur, die blinkende knoppen, die onozele witte tellers, lelijke kleurendisplay).
                              Maar ik ben precies de enige

Eerste is toch veel simpeler

Comment

• houtinleg loopt niet door tot links. Dat vind ik storend.
                                Maat de twee "lappen" dashboard die boven elkaar hangen in de pre-FL vind ik beetje erger
                                Last edited by ; 05/12/2013, 12:32.

Comment

• @stradge Ik denk idd dat ge de enige zijt met zo'n rare kronkel in uw hersenen.

Comment

• SOS! Hulp!! Mijn vader zit nu met standaard wieldeksels op zijn zilveren S210 facelift en een of andere marchand heeft hem die dikke 5-spaaks van de 211 pfl aangeboden: €500 voor 4 velgen + 4 banden.

Ik gruwel van zo'n anachronistische tjoening maar mijn vader ziet daar helemaal geen graten in. Waar vind ik een cataloog met originele 210 velgen om hem te overtuigen? En als ik ze gevonden heb, vind ik de voordeligste op ebay.de? Of elders?

Merci!
                                    een zoon met stress

Comment

• deze w211 velgen?

Welke wil je er op? 210 Avantgarde of 210 Elegance?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Het is inderdaad vaak zo, facelift forceert een ontwerp vaak tot iets waarvoor het niet bedoeld was. Bij de W204 is de FL ook mooi hoor, maar ik mis daar wat karakter op de een of andere manier.

Bumpers zijn helemaal anders, koplampen hebben andere vorm, achterlichten zijn dikker,... Maar vooral het interieur is veranderd natuurlijk.

Ik vind de FL net echt niet mooi qua interieur, geforceerde hoekige met ronde lijnen en teveel kitch (dat alu aan dat stuur, die blinkende knoppen, die onozele witte tellers, lelijke kleurendisplay).
                                        Maar ik ben precies de enige

Eerste is toch veel simpeler
                                        Schijtbruin met een bompa stuur.. bah!

Doe mij maar dit:

Comment

• nee jan, geen skoda-alu bitte

Comment

Working...
                                          X