Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
    6-7% als je gelukt hebt.. varieert van model tot model ook...
    Merci, we zijn gaan zien voor een GLA, gratis GPS Becker en 3% korting . Echt nog te duur vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
      Merci, we zijn gaan zien voor een GLA, gratis GPS Becker en 3% korting . Echt nog te duur vind ik.
      had dan erbij vermeldt… 3% op een pas gereleasde wagen.. mag je gelukkig zijn

Comment

• dat vind ik ook, als de wagen een tijd in produktie is en je ziet ze bij overvloed in cardoen of bij grote 2de handszaken ok
        maar op een wagen die net in produktie is zou'k het straf vinden

Comment

• Stond er eigenlijk een GLK op de Mercedes stand of heb ik daar zo over gekeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            Stond er eigenlijk een GLK op de Mercedes stand of heb ik daar zo over gekeken?
            Ja, stond in de buurt van de C-break of anders een paar m rechts van de SLS AMG GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              dat vind ik ook, als de wagen een tijd in produktie is en je ziet ze bij overvloed in cardoen of bij grote 2de handszaken ok
              maar op een wagen die net in produktie is zou'k het straf vinden
              Ik niet en ondertussen is het reeds 6% op de totaalprijs + GPS. Ik zou ook niet weten waarom ik nu meer zou betalen, omdat het een nieuw model is, dan binnen een paar maanden.
              Ze zouden eerder een nieuw model moeten promoten en stimuleren zodat ze veel in het straatbeeld komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                Ik niet en ondertussen is het reeds 6% op de totaalprijs + GPS. Ik zou ook niet weten waarom ik nu meer zou betalen, omdat het een nieuw model is, dan binnen een paar maanden.
                Ze zouden eerder een nieuw model moeten promoten en stimuleren zodat ze veel in het straatbeeld komen.
                Er is toch ook een launch pakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                  Er is toch ook een launch pakket?
                  Dat klopt, xenon betaal je aan de helft van de prijs. Ook voor de A geldig.

Comment

• Live de voorstelling van de V-klasse: http://www5.mercedes-benz.com/en/veh...s/live-stream/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                      had dan erbij vermeldt… 3% op een pas gereleasde wagen.. mag je gelukkig zijn
                      In dat geval mag ik niet klagen met 13% korting op een CLA die nog maar 3 weken in de showroom stond.
                      Wel conventie tussen bedrijf en Mercedes, maar dan nog...

Comment

• Woensdag & Donderdag moest ik opnieuw voor opleiding richting hoofdzetel, de 2 G63 6X6's stonden klaar voor levering (in het democenter)!

Comment

• Vandaag naar het Fascination Center geweest in Brussel, nieuwe C-klasse staat er in het grijs en wel heel speciaal was de G 6x6.
                          Last edited by Mercedes4Ever; 03/02/2014, 19:14.

Comment

• In het Fascination Center staan momenteel ook 3 GLA's, en kan je testrijden met enkele GLA's (o.a. 250 4Matic & 200 CDI).

Comment

• Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ben momenteel in australie (melbourne) en man wat zie je hier veel AMG's rijden! Op een paar dagen gespot: CL63, ML63, E63, SL63 en een hoop C63's. M modellen van BMW daarentegen zie je amper, tenzij bestuurd door aziaten. Ozzies houden wel van muscle cars zo te zien

Maar de prijs hier is een ander paar mouwen, check hier eens:http://www.driveaway.mercedes-benz.com.au
                                  Voorbeeldje: E63 op de weg zetten kost 267k AUD, zonder opties...

Comment

• omgerekend ongv 174k euro… alles hangt natuurlijk af van het doorsnee inkomen he..

Comment

• Comment

• prachtig, incl die oude banden

vito 4-matic op winterrubber en oem-doppen

Comment

Working...
                                        X