Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenMerci, we zijn gaan zien voor een GLA, gratis GPS Becker en 3% korting . Echt nog te duur vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenStond er eigenlijk een GLK op de Mercedes stand of heb ik daar zo over gekeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat vind ik ook, als de wagen een tijd in produktie is en je ziet ze bij overvloed in cardoen of bij grote 2de handszaken ok
maar op een wagen die net in produktie is zou'k het straf vinden
Ze zouden eerder een nieuw model moeten promoten en stimuleren zodat ze veel in het straatbeeld komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenIk niet en ondertussen is het reeds 6% op de totaalprijs + GPS. Ik zou ook niet weten waarom ik nu meer zou betalen, omdat het een nieuw model is, dan binnen een paar maanden.
Ze zouden eerder een nieuw model moeten promoten en stimuleren zodat ze veel in het straatbeeld komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenEr is toch ook een launch pakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenhad dan erbij vermeldt… 3% op een pas gereleasde wagen.. mag je gelukkig zijn
Wel conventie tussen bedrijf en Mercedes, maar dan nog...
Comment
-
Vandaag naar het Fascination Center geweest in Brussel, nieuwe C-klasse staat er in het grijs en wel heel speciaal was de G 6x6.Last edited by Mercedes4Ever; 03/02/2014, 19:14.
Comment
-
-
Ben momenteel in australie (melbourne) en man wat zie je hier veel AMG's rijden! Op een paar dagen gespot: CL63, ML63, E63, SL63 en een hoop C63's. M modellen van BMW daarentegen zie je amper, tenzij bestuurd door aziaten. Ozzies houden wel van muscle cars zo te zien
Maar de prijs hier is een ander paar mouwen, check hier eens:http://www.driveaway.mercedes-benz.com.au
Voorbeeldje: E63 op de weg zetten kost 267k AUD, zonder opties...
Comment
Comment