Beetje grijs vanbinnen....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie radio is wel echt 2002 vind ik. Comand geeft toch een veel frissere indruk in zo'n "jonge" auto.
En ga toch eerst maar eens een automaat testrijden.
Voor de rest ziet het er een prachtige auto uit.
Ik zou ook wel een berline FL willen in die kleurcombinatie.
In D vind je deze kar in automaat en BTW-wagen voor zelfde prijs vermoed ik
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenBeetje grijs vanbinnen....
zwart, beige of roodbruin
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIk zou zeker ook automaat willen
In D vind je deze kar in automaat en BTW-wagen voor zelfde prijs vermoed ik
22222
zwart, beige of roodbruin
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
Vertrouwen komt te voet en gaat per 12 cilinder.
Vond ik wel een mooi citaat.
Comment
-
Welke smartphone werkt het best met heit nieuwe mercedes Command online systeem?
Mercedes geeft wel een ijst van smartphones op maar volgens de telefoonwinkel is 3/4 van de lijst zelfs niet meer te krijgen!!!
Iemand een idee, ik wil een smartphone met android besturing ùaar bv Samsung staat zelkfs niet in de lijst.
Ervaringen gevraagd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMooie S211, zo wil ik er wel eentje:
Waarom zit daar geen proper kapje over zoals bij alle andere breaks.
Comment
-
Heb dat ook lang gehoopt toen ik er begon op te letten maar helaas. Maakt echt de hele achterkant lelijk.
Eronder ook een foto gepost van hoe het hoort (en is) op (elke andere) een auto van dat bouwjaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmet dat verschil dat de benz meer wist - tenminste in die jaren - en dat je hem niet ziet liggen, das pas echt ambetant
Mij stoort het trouwens ook qua look een stuk minder dan die dildo erboven.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtentrouwens
Comment
Comment