Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beetje grijs vanbinnen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Die radio is wel echt 2002 vind ik. Comand geeft toch een veel frissere indruk in zo'n "jonge" auto.

En ga toch eerst maar eens een automaat testrijden.
      Voor de rest ziet het er een prachtige auto uit.
      Ik zou ook wel een berline FL willen in die kleurcombinatie.
      Ik zou zeker ook automaat willen
      In D vind je deze kar in automaat en BTW-wagen voor zelfde prijs vermoed ik

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Beetje grijs vanbinnen....
      22222

zwart, beige of roodbruin

Comment

• Ik vind dat grijs eigenlijk veel leuker dan het zwart dat je bijna altijd ziet, veel minder saai.

Zeker in combinatie met deze buitenkleur.
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
          Ik zou zeker ook automaat willen
          In D vind je deze kar in automaat en BTW-wagen voor zelfde prijs vermoed ik

22222

zwart, beige of roodbruin
          grijze break van 2004

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten

Vertrouwen komt te voet en gaat per 12 cilinder.

Vond ik wel een mooi citaat.

Comment

• Welke smartphone werkt het best met heit nieuwe mercedes Command online systeem?
              Mercedes geeft wel een ijst van smartphones op maar volgens de telefoonwinkel is 3/4 van de lijst zelfs niet meer te krijgen!!!

Iemand een idee, ik wil een smartphone met android besturing ùaar bv Samsung staat zelkfs niet in de lijst.

Ervaringen gevraagd

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stirling mosje...

Comment

• Comment

• Wat ik echt niet begrijp is die prehistorische uitziende lada-ruitenwisser achteraan.
                    Waarom zit daar geen proper kapje over zoals bij alle andere breaks.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• awel ik vond dat bij mijn 2004 s203 ook al, over het feit dat er geen flexwisser inzat, net zo bij een mini 2010 vooraan

en vlg mij is het kapje verdwenen hier

Comment

• Heb dat ook lang gehoopt toen ik er begon op te letten maar helaas. Maakt echt de hele achterkant lelijk.

Eronder ook een foto gepost van hoe het hoort (en is) op (elke andere) een auto van dat bouwjaar.

Comment

• Precies een grap dat ding, alsof ze iets vergeten maken/ontwerpen zijn

Last edited by Gere; 31/01/2012, 01:45.

Comment

• met dat verschil dat de benz meer wist - tenminste in die jaren - en dat je hem niet ziet liggen, das pas echt ambetant

Comment

• Mij nog nooit opgevallen.....nu altijd waarschijnlijk.

Comment

• Je kan wel zelf een ombouw doen. Staat ergens op mercedesforum.nl

Ook voor die android dinges : al geloof ik dat dit nooit echt goed gewerkt heeft met de command.

Comment

• blijft een fantastische kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    met dat verschil dat de benz meer wist - tenminste in die jaren - en dat je hem niet ziet liggen, das pas echt ambetant
                                    Idd! Dan liever dit dan wanneer dat ding telkens in je zicht zit wanneer je naar achteren kijkt.

Mij stoort het trouwens ook qua look een stuk minder dan die dildo erboven.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                        trouwens
                                        Soms komen mijn foto's nog meer van pas dan gedacht

Comment

• mijn nieuwe droombak , niemand geen nier kopen ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
                                          X