Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMooie S211, zo wil ik er wel eentje:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
in die kleur rijdt een g350 cabrio rond in kapellen
niet echt mooi, wel 'groen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat bezielt iemand om zo'n auto anno 2007 nog manueel te kopen.... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat bezielt iemand om zo'n auto anno 2007 nog manueel te kopen.... ?
of ex BMW rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenHeeft trekken mee van de bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenWat versta jij onder "De BMW"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDie plooi in de flank is toch maar zozo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten"Een groepje Nederlandse wielertoeristen op pad in Lanzarote kwam deze nog nauwelijks verhulde Mercedes tegen. De nieuwe A-Klasse, alsjeblieft."
Comment
-
IMG_2603kopie.jpg
c140 met s140 neus impressie
me like
C140Measurements_bewerkt-1.jpg
Dikke vette luxe versie van de c124
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMooie S211, zo wil ik er wel eentje:
Wel met sportpack liefst voor mij.
Anyway, als benzien zal 't dus noppes worden, en een diesel ... mjah ... liever niet meer, eigenlijk. Zeker geen 4-pitter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenAls we heel eerlijk zijn, wil niemand zo een kar afwijzen
Comment
Comment