![](http://i25.photobucket.com/albums/c98/patje007/meets/2010-mercedes-benz-190sl-2_1600x0w.jpg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
in die kleur rijdt een g350 cabrio rond in kapellen
niet echt mooi, wel 'groen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat bezielt iemand om zo'n auto anno 2007 nog manueel te kopen.... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat bezielt iemand om zo'n auto anno 2007 nog manueel te kopen.... ?
of ex BMW rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenHeeft trekken mee van de bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenWat versta jij onder "De BMW"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDie plooi in de flank is toch maar zozo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten"Een groepje Nederlandse wielertoeristen op pad in Lanzarote kwam deze nog nauwelijks verhulde Mercedes tegen. De nieuwe A-Klasse, alsjeblieft."
Comment
-
IMG_2603kopie.jpg
c140 met s140 neus impressie
me like
C140Measurements_bewerkt-1.jpg
Dikke vette luxe versie van de c124
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
Wel met sportpack liefst voor mij.
Anyway, als benzien zal 't dus noppes worden, en een diesel ... mjah ... liever niet meer, eigenlijk. Zeker geen 4-pitter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenAls we heel eerlijk zijn, wil niemand zo een kar afwijzenNiet alleen owv de kostprijs, maar ook owv het imago. Geen idee of je voor dezelfde prijs een E 500 break kan halen, maar dan duizend keer liever zoiets. Zonder monogram uiteraard.
Comment
Comment