Iemand al de nieuwe C-klasse speciale editie gezien met twee verschillende koplampen? Mega-exclusief.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenEens uw 123 terug is zal de 210 wel weer vergeten worden zeker?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenalles is goe aan de w210, tot je het geheel ziet en de technische reputatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBehalve de roest, zou ik daar geen bang van hebben.
Wat heel jammer is, ze hebben er een machtige diesel ingestoken, 300Turbo.
Die break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenJa, behalve dat het roest ook de technische kant soms negatief beïnvloede.
Wat heel jammer is, ze hebben er een machtige diesel ingestoken, 300Turbo.
Die break
Maar ik zie wel het liefst de FL en daar lag die motor niet meer in.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten320cdi is toch een mooie vervanger?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd 300 Turbodiesel lijkt me ook nog een leuk blok.
Maar ik zie wel het liefst de FL en daar lag die motor niet meer in.
"Als nieuw" kan wel niet gezegd worden, maar hij ging toch voor het 1.000.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenTo facelift or not to......http://www.automobilesdeluxe.tv/four...ne-that-didnt/
Comment
-
Ik vind facelifts heel vaak het verkloten van een model, zeker na vele jaren zie je dat bepaalde onderdelen niet in het oorspronkelijke ontwerp pasten imo. Bijvoorbeeld bij een E39, die lampen zijn te modern voor het klassieke ontwerp vind ik. Bij Benz zijn ze er vaak wel beter in omdat ze slechts subtiel liften en vooral het interieur verbeteren. Al vind ik bijvoorbeeld dat de W204 wel z'n charme verloren is na de facelift, ook al vind ik het wel knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenPrachtige G500 (PPDM).
Comment
-
De w210 pre is zoveel mooier. Die grille, dat rooster onder de bumper, die mooiere achterlichten.
Ik vind de laatste generatie van de W124 ook maar een lelijk geval. Er is net teveel aan veranderd, waardoor het geheel niet meer klopt, het lijkt meer op een geknutselde kar vind ik.
Comment
Comment