Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerlijke meneer, uitkomen dat je op LPG rijdt.

Comment

• Boven op de achterruit plakte wel een sticker van een gasinstallateur, dus mogelijks is het gewoon de eigenaar van die firma die zo reclame maakt
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• ik snap het niet? Ben ik de enige die de huidige ML lelijk vindt???
        Om eerlijk te zijn ik verkies ----------------------------> vorig model.

Wat vinden jullie?

Comment

• 't Is vooral de achterkant van de nieuwe die mij niet kan bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk Berichten
            ik snap het niet? Ben ik de enige die de huidige ML lelijk vindt???
            Om eerlijk te zijn ik verkies ----------------------------> vorig model.
            Wat vinden jullie?
            2de model ML was niet mis, maar ligt niet in mijn interessesfeer.
            G-klasse of gewone auto. Niet tussen de twee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
              Deze morgen stond ik achter deze:

Zelfde LPG-logo op een E55:
              http://www.lpg-installaties.be/nl/lp.../257/Mercedes/#

Comment

• Comment

• Bij de meeste LPG-installateurs krijg je korting als je die reclamesticker laat plaatsen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                    G-klasse of gewone auto. Niet tussen de twee.

right on!

Comment

• 1 ste model ml >>>> 3e model >>>> 2de model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        1 ste model ml >>>> 3e model >>>> 2de model
                        Ik dacht altijd dat ik de enige liefhebber van het eerste model ML was...
                        Ongetwijfeld de minst goede uit het rijtje, maar ik verkies 'm ook boven zijn opvolgers qua looks/karakter.

Comment

• bobo geilt gewoon op eenvoud en 270cdi

Comment

• hij is gewoon minder opgeblazen dan de 2de serie

de derde serie is mss minder elegant, maar oogt niet steroide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              bobo geilt gewoon op eenvoud en 270cdi
                              ja mss wel, en daarmee dat nr 3 met zijn 4-cylinder ook weer hoger scoort

Comment

hij is gewoon minder opgeblazen dan de 2de serie

de derde serie is mss minder elegant, maar oogt niet steroide
                                alles oogt steroide ivm serie 1

Comment

1 ste model ml >>>> 3e model >>>> 2de model
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  Ik dacht altijd dat ik de enige liefhebber van het eerste model ML was...
                                  Ongetwijfeld de minst goede uit het rijtje, maar ik verkies 'm ook boven zijn opvolgers qua looks/karakter.
                                  Idem : die is zoveel leuker.

Aja bobo : mijn vader heeft zo eentje met de 270CDI

Comment

• 't is ook gewoon uit nostalgie. Ik herinner me nog dat ik als kind vaak in dat foldertje zat te kijken toen de ML net uitkwam. Compleet nieuw concept, concurrentie was er nog niet. Buiten misschien de Grand Cherokee en de Range P38, maar die speelden toch in een klassieker segment.

Wij hebben er nog eentje van de allereerste serie gehad uit '98, ML 320 met grijze bumpers (na aankomst weliswaar in koetswerkkleur laten spuiten), 15'ers, geen gemoffeld leder in de deurpanelen. Nooit problemen mee gehad, enkel goeie herinneringen aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      't is ook gewoon uit nostalgie. Ik herinner me nog dat ik als kind vaak in dat foldertje zat te kijken toen de ML net uitkwam. Compleet nieuw concept, concurrentie was er nog niet. Buiten misschien de Grand Cherokee en de Range P38, maar die speelden toch in een klassieker segment.

Wij hebben er nog eentje van de allereerste serie gehad uit '98, ML 320 met grijze bumpers (na aankomst weliswaar in koetswerkkleur laten spuiten), 15'ers, geen gemoffeld leder in de deurpanelen. Nooit problemen mee gehad, enkel goeie herinneringen aan.
                                      Laat dat nu toevallig de keuzes zijn waartussen mijn vader heeft gekozen eind '99. Die van ons is gekomen in 2000.
                                      Wel met aluminium 16" velgen. Daar is nog altijd niets aan, zomer en winter met hetzelfde set velgen.

Machtige auto, nog altijd dagelijks in gebruik door mijn vader die daar met veel plezier mee rondrijdt.

Comment

• In mijn buurt rijdt er een dame rond met een groene 55AMG ML van de eerste serie.
                                        Dat is nog interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                          In mijn buurt rijdt er een dame rond met een groene 55AMG ML van de eerste serie.
                                          Dat is nog interessant.
                                          Dat lijkt mij een beest te zijn.

Comment

Working...
                                          X