Eerlijke meneer, uitkomen dat je op LPG rijdt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk Berichtenik snap het niet? Ben ik de enige die de huidige ML lelijk vindt???
Om eerlijk te zijn ik verkies ----------------------------> vorig model.
Wat vinden jullie?
G-klasse of gewone auto. Niet tussen de twee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDeze morgen stond ik achter deze:
http://www.lpg-installaties.be/nl/lp.../257/Mercedes/#
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenG-klasse of gewone auto. Niet tussen de twee.
right on!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten1 ste model ml >>>> 3e model >>>> 2de model
Ongetwijfeld de minst goede uit het rijtje, maar ik verkies 'm ook boven zijn opvolgers qua looks/karakter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenbobo geilt gewoon op eenvoud en 270cdi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhij is gewoon minder opgeblazen dan de 2de serie
de derde serie is mss minder elegant, maar oogt niet steroide
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten1 ste model ml >>>> 3e model >>>> 2de modelOorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIk dacht altijd dat ik de enige liefhebber van het eerste model ML was...
Ongetwijfeld de minst goede uit het rijtje, maar ik verkies 'm ook boven zijn opvolgers qua looks/karakter.
Aja bobo : mijn vader heeft zo eentje met de 270CDI
Comment
-
't is ook gewoon uit nostalgie. Ik herinner me nog dat ik als kind vaak in dat foldertje zat te kijken toen de ML net uitkwam. Compleet nieuw concept, concurrentie was er nog niet. Buiten misschien de Grand Cherokee en de Range P38, maar die speelden toch in een klassieker segment.
Wij hebben er nog eentje van de allereerste serie gehad uit '98, ML 320 met grijze bumpers (na aankomst weliswaar in koetswerkkleur laten spuiten), 15'ers, geen gemoffeld leder in de deurpanelen. Nooit problemen mee gehad, enkel goeie herinneringen aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten't is ook gewoon uit nostalgie. Ik herinner me nog dat ik als kind vaak in dat foldertje zat te kijken toen de ML net uitkwam. Compleet nieuw concept, concurrentie was er nog niet. Buiten misschien de Grand Cherokee en de Range P38, maar die speelden toch in een klassieker segment.
Wij hebben er nog eentje van de allereerste serie gehad uit '98, ML 320 met grijze bumpers (na aankomst weliswaar in koetswerkkleur laten spuiten), 15'ers, geen gemoffeld leder in de deurpanelen. Nooit problemen mee gehad, enkel goeie herinneringen aan.
Wel met aluminium 16" velgen. Daar is nog altijd niets aan, zomer en winter met hetzelfde set velgen.
Machtige auto, nog altijd dagelijks in gebruik door mijn vader die daar met veel plezier mee rondrijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIn mijn buurt rijdt er een dame rond met een groene 55AMG ML van de eerste serie.
Dat is nog interessant.
Comment
Comment