Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIk heb ze nog niet goed kunnen bekijken.
Comment
-
W164FL > W166 > W164 > W163FL > W163
Die eersten zullen nog wel wisselen hoop ik.
FL van 164 was echt super geslaagd vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenDe auto of de madam? De madam moet je voor mij niet bekijken (aangezien je zegt dat het een oudere dame is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDe madam, dat was de klucht.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende 270 heb ik al ! nu nog de g-koets
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenDat lijkt mij een beest te zijn.
Toen was het ongehoord, maar ten tijde van Porsche Cayenne en X5 is het een beetje behelpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenCL Grand Edition:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIn mijn buurt rijdt er een dame rond met een groene 55AMG ML van de eerste serie.
Dat is nog interessant.
Bizar smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk BerichtenOh ! is het mogelijk voor een foto?? ben benieuwd ?
Bizar smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenNope, geen camera in mijn bezit.
Had em toch grg gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenLelijke velgen en zijschorten maar wat een bazeninterieur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIs er tussen de C180 cgi (156pk) en c250 cgi (204pk) benzinemotoren enkel een softwarematig verschil?Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen.Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenWelke zijn dan de verschillen?2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenNog altijd niemand die wat meer uitleg kan geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHet AMG-pakket doet imo wat afbreuk aan de majestueuze elegantie van een CL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenmisschien gewoon een volledig ander type motor?2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEuhm ik denk het niet... Gaat om de M271 motor (1.8 liter blok DE18LA) uit o.a. de w204 en de w212.
Zou het niet kunnen liggen aan een andere turbo zelf?
Blok (slag en boring) zijn hetzelfde. Mij lijkt het dan vooral te liggen aan de turbo (en eventuele intercooler) en niet alleen aan de software.
Comment
Comment