Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • vermogen = koppel x omwentelingssnelheid x wat vaste cijfertjes

    dus hoger vermogen met zelfde motor wil zeggen meer koppel.
    Meer koppel = meer energie = meer verbranding = meer naft en lucht.
    dus = meer inspuiting en meer druk.

    Chippen is net dat: meer druk en inspuiting via softwareinstelling.
    Maar de vraag is of de drie versies verschillen in hardware, sterkere onderdelen etc ...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      vermogen = koppel x omwentelingssnelheid x wat vaste cijfertjes

      dus hoger vermogen met zelfde motor wil zeggen meer koppel.
      Meer koppel = meer energie = meer verbranding = meer naft en lucht.
      dus = meer inspuiting en meer druk.

      Chippen is net dat: meer druk en inspuiting via softwareinstelling.
      Maar de vraag is of de drie versies verschillen in hardware, sterkere onderdelen etc ...
      Stebenz : ook het toerental is anders (maar voor de rest heb je wel gelijk natuurlijk)

      Comment


      • wat ik het allermooiste vind in 200d en 190d draden

        is dat eigenaars geen onderstuur of overstuur kunnen uitlokken

        Comment


        • Ik kan beide vrij gemakkelijk uitlokken maar ik heb dan ook de krachtige 2.5 hé

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            wat ik het allermooiste vind in 200d en 190d draden

            is dat eigenaars geen onderstuur of overstuur kunnen uitlokken
            Uitlokken gaat.

            Maar als je geen onnozele dingen doet blijft die kar neutraal.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Ik kan beide vrij gemakkelijk uitlokken maar ik heb dan ook de krachtige 2.5 hé
              Krachtige?

              Krachtigere zal je bedoelen

              Comment



              • In die tijd was dat voor een diesel een boem

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

                  In die tijd was dat voor een diesel een boem
                  Bwah, toen had je als sterkere turbodiesels.

                  Comment


                  • laat stradge toch eens genieten

                    Comment


                    • ik ga mss een leugen vertellen maar dat hoort erbij

                      in mijn buurt, dus 1 van mijn buren z'n vader heeft een onopvallende brabus s65
                      met ik dacht dat hij zei 1200 nm koppel

                      ik zag die al staan, en je ziet het er op de 1 of andere manier echt wel aan

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                        Bwah, toen had je als sterkere turbodiesels.
                        Maar onder de platte scheepsdiesels was het toch nog een boem
                        Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                        laat stradge toch eens genieten
                        Doe ik

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Maar onder de platte scheepsdiesels was het toch nog een boem
                          rijdt gewoon lekker en klinkt nog goed ook
                          wat heb je nog meer nodig op een oude benz

                          Benz = niet hoe snel je er wil geraken, maar hoe lang je er in de wagen wil over doen.

                          Comment


                          • Iemand ervaring met het wisselen van een band wanneer de wagen (W212) is uitgerust met de optie 'bandenspanningscontrole' ?
                            Dient dit wiel na het wisselen opnieuw 'ingelezen' te worden ?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                              Iemand ervaring met het wisselen van een band wanneer de wagen (W212) is uitgerust met de optie 'bandenspanningscontrole' ?
                              Dient dit wiel na het wisselen opnieuw 'ingelezen' te worden ?
                              De optionele RDK (dus met metalen ventielen), of de standaard bandenspanningscontrole?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                De optionele RDK (dus met metalen ventielen), of de standaard bandenspanningscontrole?
                                De optionele, met weergave van de reële bandenspanning

                                Comment


                                • Best langs de dealer passeren.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Maar onder de platte scheepsdiesels was het toch nog een boem

                                    Doe ik
                                    Scheepsdiesels hebben al lang een turbo.

                                    En die hadden toch vlot meer pk's dan de gemiddelde auto vandaag de dag

                                    Comment


                                    • of roots-compressor op een tweetaktdiesel bv, dat is niet zomaar een optionele turbo maar een noodzaak

                                      Comment


                                      • Heeft er iemand een foto van de huidige E break met AMG-pack in het indiumgrijs. Deze is momenteel de grootste kanshebber ter vervanging van de X3.

                                        Comment


                                        • Stuurt een W212 met AMG pack heel anders dan een zonder?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X