Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenVaseline werkt wel goed maar als de zon er een paar keer opzit kan het zijn dat die weer weg is.
Gewoon een spuitbaar vet is het beste. Bv zo iets: http://www.interflon.com/nl/producte...-fin-grease-og of inderdaad voor fietskettingen.
Kan tegen de warmte en water en dergelijke en hecht zich goed.
Met PTFE spray kan je je schuifdak ook smeren.
Comment
-
op een allereerste 190 was het wit nog niet het ijskastwit zoals yacub's 230 maar iets getinter, moeilijk op foto van google weer te geven
het ijskast-wit was toen helemaal je van het en de standaard geworden, maar zo'n ouder wit is nu toch wat warmer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen nu stop ik met zagen
kwas just vertrokken
S donkerblauw met blauw velours interieur
E in cremewit met groen leder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEffe hier neerzetten, 't is maar dat ik geen nieuw topic open. Zo groot is m'n ego nu ook weer niet integenstelling tot wat sommigen denken
Vandaag de CLK effe bij Auto5 binnengestoken voor een 'keuringsnazichtje'. We hebben uiteindelijk toch maar beslist niet naar de keuring te gaan omdat hij sowieso afgekeurd zou worden. Die mens van Auto5 heeft zelfs geen bestek gemaakt omdat het zoveel zou kosten, vandaar hier wat raad en eventuele adresjes waar we dat kunnen laten fiksen aan deftige prijzen.
CLK 230 Kompressor, '98 met 226k km en heeft nooit een werkplaats gezien sinds de auto in haar bezit is
Staat koplamp rechts/niet voor xenon - lichtsterkte zwak
Motor draait niet goed op lpg
Staat uitlaatbevestiging
Draagarmen vooraan te vervangen
Remflexibels v+a vervangen
Staat remleidingen v+a roest
Brandblusser
Uitlijnen v+a
Handrem te regelen
Remmen achter 3/4 versleten
Aur (?) licht rechts werkt niet
Wiellagers voor te regelen
Staat schokdempers v+a
Best vreemd dat het zo'n waslijst is, want eigenlijk rijdt die wel lekker. Zelf zie ik me er niet meteen aan beginnen, de E30 is al een hele uitdaging dus van die CLK blijf ik wijselijk af.
Vanochtend wou ze vertrekken. De wagen startte, begon vervolgens heel hard te beven om dan uit te vallen. Geen leven meer in gekregen en 'k heb ze dan maar afgezet op de winkel aangezien den andere auto daar in de garage staat. De batterij is het volgens mij niet, xenon en alles brandde mooi, en eerst startte hij wel. Je hoort de motor rondgaan, maar wilt niet aanspringen.
Mobiliteit is dus geen probleem, maar toch is't niet leuk dat het nu al den tweede auto is die gewoon kapot voor de deur staat. Iemand een ideetje wat dat kan zijn?
Ze is er de dag voordien wel mee naar Dusseldorf gereden want haar moeder was daar geland. De kar ligt normaal op lpg, maar omdat we hem de dag daarvoor naar de Auto5 hadden gedaan, hadden ze die knop verdraaid en was ze dus op benzine naar daar gereden en kwam ze er pas achter bij aankomst daar.
Is dat misschien een oorzaak? Zouden we hem eventueel in gang kunnen duwen?
Kar heeft wel 226k km achter de kiezen en loopt niet al te goed op lpg zei men bij Auto5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop een allereerste 190 was het wit nog niet het ijskastwit zoals yacub's 230 maar iets getinter, moeilijk op foto van google weer te geven
het ijskast-wit was toen helemaal je van het en de standaard geworden, maar zo'n ouder wit is nu toch wat warmer
W201 : alpinewit
W123 : klassiek wit. Gestopt in 1985, samen met de W123.
Dat klassieke heeft inderdaad een ietswat gelere en warmere tint.
Mercedeskleuren die mogen terugkomen :
Weizengelb
orientrot (mooi kleur, heb ik )
Zyopressengrun
Pardon dat het allemaal W123's zijn, maar astralsilber.de is bijzonder handig om de kleurtjes te zien.
Ik vind vooral dat er veel roden en groenen mogen terugkomen. Persoonlijk ben ik niet zo aan blauwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenIk vind vooral dat er veel roden en groenen mogen terugkomen. Persoonlijk ben ik niet zo aan blauwen.
njammie njammie
petrol
magnetitblau
w123 in schwarzblau
pastelgrau
chinablau lekker fout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEven op terug komen
Vanochtend wou ze vertrekken. De wagen startte, begon vervolgens heel hard te beven om dan uit te vallen. Geen leven meer in gekregen en 'k heb ze dan maar afgezet op de winkel aangezien den andere auto daar in de garage staat. De batterij is het volgens mij niet, xenon en alles brandde mooi, en eerst startte hij wel. Je hoort de motor rondgaan, maar wilt niet aanspringen.
Mobiliteit is dus geen probleem, maar toch is't niet leuk dat het nu al den tweede auto is die gewoon kapot voor de deur staat. Iemand een ideetje wat dat kan zijn?
Ze is er de dag voordien wel mee naar Dusseldorf gereden want haar moeder was daar geland. De kar ligt normaal op lpg, maar omdat we hem de dag daarvoor naar de Auto5 hadden gedaan, hadden ze die knop verdraaid en was ze dus op benzine naar daar gereden en kwam ze er pas achter bij aankomst daar.
Is dat misschien een oorzaak? Zouden we hem eventueel in gang kunnen duwen?
Kar heeft wel 226k km achter de kiezen en loopt niet al te goed op lpg zei men bij Auto5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenHet wit van de w201 (190) is witter dan het wit van de w123.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener zijn 1983 201's in dat wit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenStaat al in de garage, nevermind dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenGaat er hier iemand donderdag avond naar de VIP voorstelling van de nieuwe SL?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEven op terug komen
Vanochtend wou ze vertrekken. De wagen startte, begon vervolgens heel hard te beven om dan uit te vallen. Geen leven meer in gekregen en 'k heb ze dan maar afgezet op de winkel aangezien den andere auto daar in de garage staat. De batterij is het volgens mij niet, xenon en alles brandde mooi, en eerst startte hij wel. Je hoort de motor rondgaan, maar wilt niet aanspringen.
Mobiliteit is dus geen probleem, maar toch is't niet leuk dat het nu al den tweede auto is die gewoon kapot voor de deur staat. Iemand een ideetje wat dat kan zijn?
Ze is er de dag voordien wel mee naar Dusseldorf gereden want haar moeder was daar geland. De kar ligt normaal op lpg, maar omdat we hem de dag daarvoor naar de Auto5 hadden gedaan, hadden ze die knop verdraaid en was ze dus op benzine naar daar gereden en kwam ze er pas achter bij aankomst daar.
Is dat misschien een oorzaak? Zouden we hem eventueel in gang kunnen duwen?
Kar heeft wel 226k km achter de kiezen en loopt niet al te goed op lpg zei men bij Auto5.
Heb je benzinedruk? Anders moet je 'm eens proberen geforceerd te starten op LPG (bij mij is dat het knopje een seconde of 5 ingeduwd houden en dan de sleutel omdraaien ofzoiets).
Comment
Comment