Aan de plaatselijke Aldi?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een Aldi herken je snel.
Blijkbaar met één wiel op dat muurtje gereden en met één wiel op dat hellend vlak. Natuurlijk is dit uiteindelijk het resultaat dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEen Aldi herken je snel.
Blijkbaar met één wiel op dat muurtje gereden en met één wiel op dat hellend vlak. Natuurlijk is dit uiteindelijk het resultaat dan
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJe weet toch pas welke hoek hij aankan als je kantelt
Comment
-
Hij had het alleszins beter offroad geprobeerd, dan was er minder schade geweest.
Comment
-
Blijkbaar gewoon geslipt met de parkeerrem op de natte parking ernaast en zo in die put gegleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBlijkbaar gewoon geslipt met de parkeerrem op de natte parking ernaast en zo in die put gegleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMakkelijk manouvreren met Unimog
Comment
-
Ja, dat klopt. In de parking Reep heb ik een abonnement. Meestal rijd ik van maandag tot vrijdag niet met de auto dus het zou al moeten lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenInteressante info!2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Hallo allemaal, ik krijg volgende week mijne viano trend 3.0 V6.
Deze heeft elektrische spiegels, mijn vraag is , ik kan deze met de hand via het knopje laten inklappen, maar kan ik deze zo instellen dat ze ook automatisch gaan bij het uitzetten van het contakt.
Alvast bedankt voor de reactie's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Ik lees links en rechts dat de 400CDi V8 motor in 't begin nogal problemen gehad heeft... Welke problemen zijn dat, en hoe kan je checken dat ze opgelost zijn?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment