Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• prachtig echt zo'n vette bakken die w140
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Belachelijk dat ze op een bepaald moment de V12 gedowntuned hebben naar 394pk omdat +400pk politiek incorrect was.

Comment

• Serieus? wtf
        BMW X5 45e

Comment

• Echt zo'n zalige auto
          Al overtreft hij niet de W126 voor mij, qua looks.
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ik moest even googelen wat dat was, de voorkant is wel knap. maar de achterkant ben ik niet zo'n fan van.
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Echt zo'n zalige auto
              Al overtreft hij niet de W126 voor mij, qua looks.
              voor mij wel , moest ik ooit een s klasse kopen is het zeker een w140

Comment

• Dit blijft voor my een van de knapste benzen van de laatste jaren
                BMW X5 45e

Comment

• idd nieuwe e klasse kan daar niet aan tippen

Comment

• Klopt, maar ik kijk wel uit naar de opvolger. zeker met de designtaal die ze nu gebruiken met de A, B, SL, SLK.

Mijn ex haar pa had zo'n E220 cdi automaat. Was echt een zalige cruisekar
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Ik lees links en rechts dat de 400CDi V8 motor in 't begin nogal problemen gehad heeft... Welke problemen zijn dat, en hoe kan je checken dat ze opgelost zijn?
                      Bump...
                      Iemand die hier iets meer over weet?
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• je moet deze eens lezen:

lijkt me toch niet zo uber betrouwbaar. maar je moet er gewoon geluk mee hebben.
                        BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Welke fleetkorting zou je max kunnen krijgen bij Mercedes?
                            Voor een vito, ik had al iets opgevangen van 18%?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Bump...
                              Iemand die hier iets meer over weet?
                              veel problemen met elektrische leidingen alsook wat olie problemen gehad, de nieuwere versie 420 cdi had veel minder problemen, en met de 450cdi (als je er vindt) daar zijn nog geen problemen met gekend!

nieuwsgierige vraag : in welke auto zoekt u deze motor ? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Verkopen ze bij Mercedes zetelhoezen? Dan moeten we niet bij auto5 achter van die lelijke tuningexemplaren. Het zou zijn om op de zetels te leggen als we terug komen van het lopen (vuile en bezweette kleren).

En weet er ook iemand wanneer The Mercedes House in Brussel weer open gaat? Ze zijn daar aan het renoveren...
                                zelf weet ik niet van mercedes zetehoezen. zelf heb ik in mijn range rover gewoon leren overtrekken gekocht die je over de hoofdsteunen hangt en klaar 2 sec werk .
                                eens trug thuis hoez er af en werk kledij uit. ( best handig zo een snelle zetel hoez als je nog snel naar een werf rijd en je werk kledij aan hebt met meters en messen in je zakken. )
                                Deze hoezen zijn universeel ook zonder RR logo of zo mss niet direct de mooiste oplossing maar wel veilig voor de leren zetels en ooo zo gemakkelijk.

Comment

• Prachtige C350. Zie ik 2e hands wel zitten binnen enkele jaren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
                                    zelf weet ik niet van mercedes zetehoezen. zelf heb ik in mijn range rover gewoon leren overtrekken gekocht die je over de hoofdsteunen hangt en klaar 2 sec werk .
                                    eens trug thuis hoez er af en werk kledij uit. ( best handig zo een snelle zetel hoez als je nog snel naar een werf rijd en je werk kledij aan hebt met meters en messen in je zakken. )
                                    Deze hoezen zijn universeel ook zonder RR logo of zo mss niet direct de mooiste oplossing maar wel veilig voor de leren zetels en ooo zo gemakkelijk.
                                    Zoiets zoeken we idd. Of daar nu een logo opstaat of niet is niet erg, we willen gewoon geen lelijke goedkope overtrekken die je in de auto5 ziet. Waar ben je daar aangekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                      Prachtige C350. Zie ik 2e hands wel zitten binnen enkele jaren...

Wauw

Comment

• Er staat een W111 220D Universal te koop op 2dehands.be
                                        de in Mechelen gebouwde stationwagon, that is
                                        Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                                        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Zeldzame wagen, wel jammer van de automaat. Een diesel uit die periode is al een slak en de automaat maakt dit niet beter. Moet wel redelijk mint staan voor die prijs.

Comment

Working...
                                          X