Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die ploat
waarom? Niet alles hoeft fantastisch te zijn. Dat ze goed rijden zal wel. En een budget w210 zie ik zelfs zitten, dat was al duidelijk. Maar ze zijn niet moeders mooiste. punt. Er is zelfs geen moeite gedaan om hun spreuk in die tijd "mooie detailelementen leiden automatisch tot een mooi geheel" tegen te spreken. En dat gaat dus niet automatisch.
Dat ligt voornamelijk aan jouw obsessie door die bepaalde modellen en hun ontwerp waardoor je andere modellen niet meer op een objectieve manier kan beschouwen
Je mag natuurlijk zeggen wat je wil maar er is al 500 keer gesteld dat de W210 aartslelijk is en dat de 124 dé geweldigste auto ooit is en dit telkens door ongeveer dezelfde personen. Ik zie er de meerwaarde niet van in om dat telkens te herhalen?
Ikzelf ben niet zo wild van de W124 (of toch niet wilder dan van pakweg de W202) maar het komt niet in me op om dat te uiten. Ik zal daarom misschien wel minder frequent in het 124-topic reageren bv.
Iedereen kan zien dat de W124 en de W210 twee compleet andere ontwerpen zijn (en inmiddels twee lelijke oude bakken voor de meeste mensen). Maar het waren allebei gigantische sucessen waar er meer dan genoeg positiefs over te vertellen valt in een Mercedes-lovers-topic.
Denk niet dat er een ander merk-lovers-topic is waar het zo vaak gaat over de slechte bouwkwaliteit en lelijkheid van modellen van het eigen merk. Ikzelf vind dat onterecht en vreemd ook. Misschien gaat het niet altijd om merk-lovers?
Gewoon een oproep om wat positiever te zijn.
Steeds een klein beetje méér aan het zwichten voor een ster.
De één zou 'k niet over twijfelen, als 'ie ongevalvrij is maar de Benz-dealer waar 'ie onderhouden is antwoordt niet.
De ander twijfel ik wel nog wat over, door een hogere km-stand icm een benzine.
Dat laatste: hoe verouderen Benz-benzines? (heb daar totaal geen ervaring mee) Betreft een 231pk 3-liter V6 ("280" of "300"). Ik vernam dat er een klein percentkàage is die last krijgt van z'n balansas (1 dag werk) en soms de nokkenasverstellers wat tlc nodig hebben, maar voor de rest, wat algemener: zijn dat blokken die meerdere 100.000'en km slikken sans problèmes?
Dat ligt voornamelijk aan jouw obsessie door die bepaalde modellen en hun ontwerp waardoor je andere modellen niet meer op een objectieve manier kan beschouwen
Je mag natuurlijk zeggen wat je wil maar er is al 500 keer gesteld dat de W210 aartslelijk is en dat de 124 dé geweldigste auto ooit is en dit telkens door ongeveer dezelfde personen. Ik zie er de meerwaarde niet van in om dat telkens te herhalen?
Ikzelf ben niet zo wild van de W124 (of toch niet wilder dan van pakweg de W202) maar het komt niet in me op om dat te uiten. Ik zal daarom misschien wel minder frequent in het 124-topic reageren bv.
Iedereen kan zien dat de W124 en de W210 twee compleet andere ontwerpen zijn (en inmiddels twee lelijke oude bakken voor de meeste mensen). Maar het waren allebei gigantische sucessen waar er meer dan genoeg positiefs over te vertellen valt in een Mercedes-lovers-topic.
Denk niet dat er een ander merk-lovers-topic is waar het zo vaak gaat over de slechte bouwkwaliteit en lelijkheid van modellen van het eigen merk. Ikzelf vind dat onterecht en vreemd ook. Misschien gaat het niet altijd om merk-lovers?
Gewoon een oproep om wat positiever te zijn.
alleen al de kans dat er altijd één onder mijn gat kan komen zegt toch al genoeg?
w210 >>>>>>>>>>>>> oude bmw's. En dat is al irrationeel genoeg maar geen favo.
uiteraard heeft een 210 kwaliteiten. Som van uitstekende elementen, maar geen even sterk geheel voor mij.
Het sterkste punt van een 210 is zijn immense binnenruimte en forse indruk, zeker de break. Ook karakter van sommige motoren
Maar een 124 blijft ook boven een 210 staan qua ontwerp binnen zijn tijd.
En dat een 123 blijft gaan in Noord-Afrika is bv ook geen subjectief fantasieke.
als ik dit zie ... zeg ik ok, 220 cdi dan maar blackie black. nooit fout.
de ideale degelijkheid in alle comfort, we gaan toch opteren voor geïntregreerde kinderzitjes ipv 7 zitter als breekpunt.
Waarom staan deze altijd in Duitsland? Waarom hebben landgenoten zo een klotesmaak?
Uit wat ik opmaak op duitse sites zijn de fronskes echt leder, de niet fronskes niet bij twinleder maar zijn de zit- en rugvlakken wel echt leder.
Simili dus op de (zijzit)slijtvlakken.
Wat mij nu wel extreem interesseert is of die zijzitdelen bij ICT bv simili zijn of echt.
Indien echt krijg je wel rare combinaties .... zoals
twinleder: zijzitdelen simili, zitdelen leder
stof/leder: zijzitdelen leder, zitdelen stof ????
Comment