Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je moet je voorstellen, we zijn 2002
    er staat 1 hatch-diesel met 231 pk 650 nm

dat rijdt gecivilseerd

vandaag heeft elke hatch die pk's

Comment

• Mooi, als mijn moeder de hare verkoopt, weet ik al wie te contacteren

Dat staat voorlopig niet op de planning trouwens.
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        idd ja spinnekop

een c203, een w210 en een w203

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          je moet je voorstellen, we zijn 2002
          er staat 1 hatch-diesel met 231 pk 650 nm

dat rijdt gecivilseerd

vandaag heeft elke hatch die pk's
          ook vandaag kan je dat krijgen ja
          Nogmaals: techniek is top en impact ja
          stijl en smaak... mmm
          Komt allemaal over als een post-sacco "gap"

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
              ook vandaag kan je dat krijgen ja
              Nogmaals: techniek is top en impact ja
              stijl en smaak... mmm
              Zet die plaat toch ne keer af.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Zet die plaat toch ne keer af.
                die ploat
                waarom? Niet alles hoeft fantastisch te zijn. Dat ze goed rijden zal wel. En een budget w210 zie ik zelfs zitten, dat was al duidelijk. Maar ze zijn niet moeders mooiste. punt. Er is zelfs geen moeite gedaan om hun spreuk in die tijd "mooie detailelementen leiden automatisch tot een mooi geheel" tegen te spreken. En dat gaat dus niet automatisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  Dat ligt voornamelijk aan jouw obsessie door die bepaalde modellen en hun ontwerp waardoor je andere modellen niet meer op een objectieve manier kan beschouwen

Je mag natuurlijk zeggen wat je wil maar er is al 500 keer gesteld dat de W210 aartslelijk is en dat de 124 dé geweldigste auto ooit is en dit telkens door ongeveer dezelfde personen. Ik zie er de meerwaarde niet van in om dat telkens te herhalen?
                  Ikzelf ben niet zo wild van de W124 (of toch niet wilder dan van pakweg de W202) maar het komt niet in me op om dat te uiten. Ik zal daarom misschien wel minder frequent in het 124-topic reageren bv.

Iedereen kan zien dat de W124 en de W210 twee compleet andere ontwerpen zijn (en inmiddels twee lelijke oude bakken voor de meeste mensen). Maar het waren allebei gigantische sucessen waar er meer dan genoeg positiefs over te vertellen valt in een Mercedes-lovers-topic.
                  Denk niet dat er een ander merk-lovers-topic is waar het zo vaak gaat over de slechte bouwkwaliteit en lelijkheid van modellen van het eigen merk. Ikzelf vind dat onterecht en vreemd ook. Misschien gaat het niet altijd om merk-lovers?
                  Gewoon een oproep om wat positiever te zijn.

Comment

• Mooi gezegd, Gere.

Comment

• Amen.
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Steeds een klein beetje méér aan het zwichten voor een ster.

De één zou 'k niet over twijfelen, als 'ie ongevalvrij is maar de Benz-dealer waar 'ie onderhouden is antwoordt niet.
                        De ander twijfel ik wel nog wat over, door een hogere km-stand icm een benzine.

Dat laatste: hoe verouderen Benz-benzines? (heb daar totaal geen ervaring mee) Betreft een 231pk 3-liter V6 ("280" of "300"). Ik vernam dat er een klein percentkàage is die last krijgt van z'n balansas (1 dag werk) en soms de nokkenasverstellers wat tlc nodig hebben, maar voor de rest, wat algemener: zijn dat blokken die meerdere 100.000'en km slikken sans problèmes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Dat ligt voornamelijk aan jouw obsessie door die bepaalde modellen en hun ontwerp waardoor je andere modellen niet meer op een objectieve manier kan beschouwen

Je mag natuurlijk zeggen wat je wil maar er is al 500 keer gesteld dat de W210 aartslelijk is en dat de 124 dé geweldigste auto ooit is en dit telkens door ongeveer dezelfde personen. Ik zie er de meerwaarde niet van in om dat telkens te herhalen?
                          Ikzelf ben niet zo wild van de W124 (of toch niet wilder dan van pakweg de W202) maar het komt niet in me op om dat te uiten. Ik zal daarom misschien wel minder frequent in het 124-topic reageren bv.

Iedereen kan zien dat de W124 en de W210 twee compleet andere ontwerpen zijn (en inmiddels twee lelijke oude bakken voor de meeste mensen). Maar het waren allebei gigantische sucessen waar er meer dan genoeg positiefs over te vertellen valt in een Mercedes-lovers-topic.
                          Denk niet dat er een ander merk-lovers-topic is waar het zo vaak gaat over de slechte bouwkwaliteit en lelijkheid van modellen van het eigen merk. Ikzelf vind dat onterecht en vreemd ook. Misschien gaat het niet altijd om merk-lovers?
                          Gewoon een oproep om wat positiever te zijn.
                          alleen al de kans dat er altijd één onder mijn gat kan komen zegt toch al genoeg?
                          w210 >>>>>>>>>>>>> oude bmw's. En dat is al irrationeel genoeg maar geen favo.
                          uiteraard heeft een 210 kwaliteiten. Som van uitstekende elementen, maar geen even sterk geheel voor mij.
                          Het sterkste punt van een 210 is zijn immense binnenruimte en forse indruk, zeker de break. Ook karakter van sommige motoren

Maar een 124 blijft ook boven een 210 staan qua ontwerp binnen zijn tijd.
                          En dat een 123 blijft gaan in Noord-Afrika is bv ook geen subjectief fantasieke.

Comment

• voor schakelfreaks

Comment

• Heeft die nu geen leder? Da's klotesmaak!

Kan toch niet dat deze dan ook geen leder heeft? Onbegrijpbaar.

Zo moet het zijn?

Last edited by Gere; 04/12/2012, 21:07.

Comment

• Dat zal Twin leder zijn..... dan heb je die fronsekes in de deur niet.

Comment

• Ik dacht dat je die 'fronskes' alleen bij designo leder had.
                                  IRIDIUM
                                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                  Helderzienden

Comment

• wij hebben het gewone leder en hebben ook zo van die fronskes in de deur :p Ik denk dat dit zo is zodra je leder neemt.

De eerste heeft dus hoogstwaarschijnlijk geen leder.

Comment

• ok.

Ik heb half leder : middendeel stof en heb ook geen fronskes in de deur.
                                      IRIDIUM
                                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                      Helderzienden

Comment

• Uit wat ik opmaak op duitse sites zijn de fronskes echt leder, de niet fronskes niet bij twinleder maar zijn de zit- en rugvlakken wel echt leder.
                                        Simili dus op de (zijzit)slijtvlakken.

Wat mij nu wel extreem interesseert is of die zijzitdelen bij ICT bv simili zijn of echt.
                                        Indien echt krijg je wel rare combinaties .... zoals
                                        twinleder: zijzitdelen simili, zitdelen leder
                                        stof/leder: zijzitdelen leder, zitdelen stof ????
                                        Last edited by ; 05/12/2012, 14:21.

Comment

Working...
                                        X