Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Voor een C coupe deden ze niet lastig bij mij. voor een A klasse dan weer wel en mocht ik alleen rijden met de verkoper erbij.
    Begrijpe wie begrijpen kan.
    Maar goed, je mag al blij zijn dat je hebt mogen rijden, ik heb al slechtere ervaringen achter de rug met bepaalde verkopers...

Welke garage was dit als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Voor een C coupe deden ze niet lastig bij mij. voor een A klasse dan weer wel en mocht ik alleen rijden met de verkoper erbij.
      Om een Benz a la E klasse voluit te testen heb je zelfs meer aan je test met 4 passagiers.
      Anders ga je beter naar BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
        Dan mag het nog een V6 zijn, bijna 100.000 euro voor een "gewone" E-klasse is er over.
        Ik zie 45 000€ staan eigenlijk.

Comment

• Jammer dat er zo veel w211's te koop zijn met kinderzitjes terwijl ik nog geen enkel gezien heb in een occazie w212.
          Die willen ze gewoon nog niet kwijt denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            Ik zie 45 000€ staan eigenlijk.
            Dat is de prijs nu, de nieuwprijs die in het zoekertje staat is meer dan het dubbele. Niet iedereen koopt zijn wagen tweedehands, want dan zijn er binnenkort ook geen tweedehandswagens meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Dat is de prijs nu, de nieuwprijs die in het zoekertje staat is meer dan het dubbele. Niet iedereen koopt zijn wagen tweedehands, want dan zijn er binnenkort ook geen tweedehandswagens meer.
              tja voor mij zijn alle nieuwe benzen en BMW's naar mijn smaak te duur

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• ik snap echt de aantrekkingskracht niet van matte lakken , ne chique wagen moet toch blinken ...
                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Comment

• Als ge dat door u voorruit ziet denk ik dat ge niet meer op de openbare weg moogt rijden

Comment

• Iets voor RRD?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                          Nice badges

Voor de rest ziet die er wel redelijk ok uit.
                          Die letzten Worte ...
                          ... eines Diesel-Fahrers:
                          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                          W201 BENZIN

Comment

• Model w124
                            S400CDI
                            Benzine

Comment

• Effe een vraagje aan de Benz liefhebbers hier. Ik heb momenteel een witte C-klasse break avantgarde FL maar vind eigenlijk dat bij een Mercedes de ster erop hoort. :-) Zouden jullie wisselen? En indien ja, enig idee waar ik zo een grille en ster betaalbaar vind? Heb al prijzen van 150 euro gehoord. Zo zou dat eruit zien : http://svip.info/images/Mercedes_C-k...ift_low_03.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                                Effe een vraagje aan de Benz liefhebbers hier. Ik heb momenteel een witte C-klasse break avantgarde FL maar vind eigenlijk dat bij een Mercedes de ster erop hoort. :-) Zouden jullie wisselen? En indien ja, enig idee waar ik zo een grille en ster betaalbaar vind? Heb al prijzen van 150 euro gehoord. Zo zou dat eruit zien : http://svip.info/images/Mercedes_C-k...ift_low_03.jpg
                                150eur lijkt mij goedkoop voor een andere grill + ster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                                  Effe een vraagje aan de Benz liefhebbers hier. Ik heb momenteel een witte C-klasse break avantgarde FL maar vind eigenlijk dat bij een Mercedes de ster erop hoort. :-) Zouden jullie wisselen? En indien ja, enig idee waar ik zo een grille en ster betaalbaar vind? Heb al prijzen van 150 euro gehoord. Zo zou dat eruit zien : http://svip.info/images/Mercedes_C-k...ift_low_03.jpg
                                  mooi zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                    Begrijpe wie begrijpen kan.
                                    Maar goed, je mag al blij zijn dat je hebt mogen rijden, ik heb al slechtere ervaringen achter de rug met bepaalde verkopers...

Welke garage was dit als ik vragen mag?
                                    de mercedes garage in Brasschaat
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                      stilstaand is dat niet zo'n probleem maar als je als rijdend je bestemming nog moest invoeren vond ik het scherm en de knoppen wat te laag staan. En dit is echt uit ervaring dat ik spreek al ligt dat mss voor iedereen anders
                                      Ik spreek ook uit ervaring (maar iedereen kan dat anders ervaren). Persoonlijk vind ik bij de nieuwe B de bediening van de verwarming/airco te laag staan.

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

Prachtig!
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X