Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Heb je foto's van de jouwe?
    Tom Daem wil er trekken, maar niet op mijn lelijke wintervelgen. Nog een maand geduld dus denk ik? Tom?
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
      Tom Daem wil er trekken, maar niet op mijn lelijke wintervelgen. Nog een maand geduld dus denk ik? Tom?
      Vanaf het moment dat je zomervelgen erop liggen, spreken we een datum af

Comment

• Deze kwam ik gisteren tegen, in zo'n exemplaar heb ik op 12 jarige leeftijd ooit mijn eerste meters met een auto gereden (was wel een donkerblauwe 200 D).

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Die ster, hoe krijg je het in je hoofd?

Comment

• 2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Die ster, hoe krijg je het in je hoofd?
              W113-tuning!
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                Enig idee van waar die wagen komt? ik denk zo'n mercedes met deze kleur bij een carroserie gezien te hebben deze winter

Comment

• Is toch een photoshop, niet?

Comment

• Gisteren heb ik een C-Klasse W204 gezien met trapeziumvormige uitlaten, ik wist niet dat dit verkrijgbaar was. Vraag me af welke motorisatie deze zou kunnen zijn.
                    Het was er wel eentje met een Slovaakse nummerplaat, pre-facelift & geen AMG-pakket.
                    Ik vond het wel knap, zeker niet te groot ofzo.
                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                      Gisteren heb ik een C-Klasse W204 gezien met trapeziumvormige uitlaten, ik wist niet dat dit verkrijgbaar was. Vraag me af welke motorisatie deze zou kunnen zijn.
                      Het was er wel eentje met een Slovaakse nummerplaat, pre-facelift & geen AMG-pakket.
                      Ik vond het wel knap, zeker niet te groot ofzo.
                      Die trapeziumvormige uitlaten zijn hoogstwaarschijnlijk het werk van een tuningbedrijf. Standaard zijn zulke uitlaten niet te verkrijgen, ook niet in optie op de W204 pré facelift.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                          Die trapeziumvormige uitlaten zijn hoogstwaarschijnlijk het werk van een tuningbedrijf. Standaard zijn zulke uitlaten niet te verkrijgen, ook niet in optie op de W204 pré facelift.
                          Dan hebben ze zeer goed werk geleverd. Als het lukt, zal ik eens een foto trekken want ie stond vandaag terug op dezelfde plaats.
                          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                              Dan hebben ze zeer goed werk geleverd. Als het lukt, zal ik eens een foto trekken want ie stond vandaag terug op dezelfde plaats.
                              Zeker doen!! Ben ook eens benieuwd.
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Belachelijk (CLK200-badge)

Belachelijk²

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• 211 met S velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Belachelijk²

Ik ben pro waardig ouder worden.Jammer dat niet iedereen er zo over denkt.

Comment

• "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                        ik heb ook zulke uitlaten op mijn W204, http://users.telenet.be/doake/P4040041.JPG
                                        lets have some more member berries

Comment

• Waar laten doen?
                                          IRIDIUM
                                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                          Helderzienden

Comment

Working...
                                          X