Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jip, break. Zal inderdaad wel niet veel schelen met een 124, thanks!

Comment

• Bij mijn moeder haar A-Klasse (W169), blijft de laatste tijd de temperatuur van de koelvloeistof steken op 80° C. Bij lage toeren en snelheden gaat ie er iets onder (tot 75° C ongeveer), maar boven de 80 wilt 'm niet meer gaan (ook niet bij hoge snelheden). Het is een 180 CDI uit 2006 en heeft nu ongeveer 140k.
      Gekend probleem bij Mercedes? Probleempje met de thermostaat misschien?
      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• er kan iets aan de thermostaat zijn, maar - zelf ook maar net gehoord hier op forum - elke benz draait bij mij ook maar op +- 80°, omdat de thermostaat van een benz op 83 regelt...niet op 90

Comment

• Maar tot over een paar maanden, ging de temperatuur wel tot bijna 90° C (87° C is dat exact zeker?).
          Ik dacht dat het misschien aan het koude weer lag, maar nu bij de warmere temperaturen heeft 'm daar ook last van.
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
            Bij mijn moeder haar A-Klasse (W169), blijft de laatste tijd de temperatuur van de koelvloeistof steken op 80° C. Bij lage toeren en snelheden gaat ie er iets onder (tot 75° C ongeveer), maar boven de 80 wilt 'm niet meer gaan (ook niet bij hoge snelheden). Het is een 180 CDI uit 2006 en heeft nu ongeveer 140k.
            Gekend probleem bij Mercedes? Probleempje met de thermostaat misschien?
            Geen gekend probleem. Gewoon probleem met thermostaat vermoedelijk

Comment

• Dan zal ik dat bij het volgende onderhoud toch eens ter sprake brengen bij de dealer.
              Gezien dat pas dient te gebeuren binnen enkele maanden, mag je daar gewoon mee verder rijden zo?

Comment

• mijn C gaat toch een stuk over de 100° als ik goed door duw
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                  Dan zal ik dat bij het volgende onderhoud toch eens ter sprake brengen bij de dealer.
                  Gezien dat pas dient te gebeuren binnen enkele maanden, mag je daar gewoon mee verder rijden zo?
                  Waarom wachten?
                  Ik zou nu bij de dealer passeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Waarom wachten?
                    De mijne houd als ik van stilstand vertrek altijd even in precies(je geeft gas en hij treuzelt altijd even om te vertrekken) tenzij ik hem op hold zet dan heeft hij het niet,er staan geen foutcodes in de computer,is dit iets wat gekend is bij die 7 bak?
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• gl 500, jammer van het zwart, een pluim voor de niet getinte ruiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Waarom wachten?
                        nou toch niet dat't zo'n prob is

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

gl 500, jammer van het zwart, een pluim voor de niet getinte ruiten
                            Kon er net misschien niet meer af.

Leuk hé in de file op de E34/N49?
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• tis opgelost van vandaag

en ik had de chance dat ik door de konijnenpijp rij, dan is't maar 200m file

Comment

tis opgelost van vandaag

en ik had de chance dat ik door de konijnenpijp rij, dan is't maar 200m file
                                Inderdaad, schrok mij vanochtend rond 05:00h bijna een ongeluk. (heb wel weer bedenkingen over de kwaliteit van het asfalt dat ze gebruikt hebben...).
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• heel dat complex, verbinding charles de costerlaan en n49 zit mee in de lange wapper (of wat er nog van overblijft...tis maar stillekes), ik vermoed dat ze daarmee geen beton hebben gebruikt

Comment

gl 500, jammer van het zwart, een pluim voor de niet getinte ruiten
                                    Klant van ons. Rijdt best veel met die kist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                      De mijne houd als ik van stilstand vertrek altijd even in precies(je geeft gas en hij treuzelt altijd even om te vertrekken) tenzij ik hem op hold zet dan heeft hij het niet,er staan geen foutcodes in de computer,is dit iets wat gekend is bij die 7 bak?
                                      Dat o
                                      Is normaal

Comment

nou toch niet dat't zo'n prob is
                                        Motor wordt niet warm, hoger verbruik, minder ideaal voor de motor, meer vervuiling intern en extern

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Kon er net misschien niet meer af.

Leuk hé in de file op de E34/N49?
                                          Neen, als je met je S500 een 70.000 km per jaar rijdt is die paar euro voor de ruiten teveel

Comment

Working...
                                          X