Sturing boite valt te chippen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat valt inderdaad allemaal aan te passen.
Maar er is een reden waarom die veiligheid erinzit. Nuja, uw wagen, uw keuze.
Dat aanpassen wordt dat bij de dealer gedaan?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenformer bmw farher2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenMaar het is echt storend vind ik,t is echt zo je geeft gas dan doet hij precies slikslik en dan pas schiet hij uit de startblokken,bmw doet dit toch niet?
Dat aanpassen wordt dat bij de dealer gedaan?
Bij de dealer kunnen ze de software ook aanpassen, maar dan gaat er altijd vertraging opzitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen.
Bij de dealer kunnen ze de software ook aanpassen, maar dan gaat er altijd vertraging opzitten2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenJa deze velgen wou ik altijd al onder een 211, een elegance wel te verstaan :-)
Ik heb sneller dan ik dacht een mooie set gevonden.
Het geheel, de buitenkleur met deze velgen vind ik gewoon af. Een heel andere auto!
ImageUploadedByTapatalk1368245361.579370.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TRM3 Bekijk BerichtenWaar kan je de beste korting verkrijgen voor Mercedes mijn vader gaat en E cabriolet kopen en zijn bij vriesdonk geweest in Brasschaat en die gaven 10 % .lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentzal wel aan mij liggen zeker maar das toch de verkeerde mentaliteit als MB klant... kun je beter een goedkoper merk nemen als geld de prioriteit is
Dat ze het dan hard maken door geen korting te geven als dit toch de denkwijze is van hun clienteel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenMB clienteel heeft als grootste prioriteit goeie service tijdens en na verkoop en zoekt dan ook een dealer die daar aan voldoet, niet aan de dealer die de meeste korting geeft.
Noem mij dan eens zo'n dealer .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls ge geen Mercedes aan de volle pot betaald kunt ge hem niet betalen. Yeah right.
2dehands mb rijders vallen dan ook heel zeker onder deze regel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls ge geen Mercedes aan de volle pot betaald kunt ge hem niet betalen. Yeah right.
Waarom niet in Duitsland of Nederland gaan shoppen, die dealers in de grensstreek regelen alles.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TRM3 Bekijk BerichtenWaar kan je de beste korting verkrijgen voor Mercedes mijn vader gaat en E cabriolet kopen en zijn bij vriesdonk geweest in Brasschaat en die gaven 10 % .Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentzal wel aan mij liggen zeker maar das toch de verkeerde mentaliteit als MB klant... kun je beter een goedkoper merk nemen als geld de prioriteit is
wtf nu ben je toch mee aan het lachen waarom meer betalen voor hetzelfde product ?gij denkt misschien da geld aan de bomen groeit
in ieder geval kijken we verder.
Comment
Comment