Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn hebben jullie meer zekerheid over hoelang LV nog gaat toegestaan worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenwel, voorlopig kunnen ze nog steeds weinig beginnen.. en met terug werkende kracht kunnen ze niets doen
Toen ze jaren geleden de 30%-regel naar 50% hebben aangepast, en alle SUV-lichte vrachten met 2 zitrijen niet meer aan de eisen van LV voldeden, mochten deze ook hun LV-PVG behouden... maar wel terug normale wegenbelastingen conform cilinderinhoud betalen, zoals elke personenwagen. Niet geheel onterecht, maar wel zuur voor de kleine zelfstandige met z'n 5l V10 tdi die er op dat moment geen graten in zag...
Versta me niet verkeerd, ik vraag dit uit gezonde interesse... vind het alleen een belangrijk detail om op voorhand te weten
Comment
-
In die zin inderdaad. De wetgever kan nooit retro-actief optreden maar dat wilt niet noodzakelijk zeggen dat ze geen taksen kunnen gaan heffen op omgebouwde auto's. Al lijkt dat mij in het geval van één zitrij wel erg moeilijk. Tenzij men LV anders weet te definiëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenOf de lichte vrachtwagens, net zoals het andere vrachtvervoer, begrenzen op 90 km/h.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenSpeciaal kleur.
Gelukkig zijn er ook nog zwarte waarin de auto een pak beter uitziet. En héél af en toe zie je eens één in donkerblauw en als je heel veel geluk hebt één in donkergroen of bordeaux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenNog een mooie kleur.
Had vanbinnen ook minder saai mogen zijn:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=EstateCar
f***ck link niet meer beschikbaar..ik ben zot van dat kleur
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZo raar.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment