Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenserieus? de C204 vind ik een pracht wagen, zeker met de AMG kit.
als ik deze week in de garage ben zal ik eens foto's nemen van die zwarte coupe en ze hier posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStradge heeft het over de CLC, niet over de C Coupe
lets have some more member berries
Comment
-
de C204 met AMG kit, waarschijnlijk zal ik toch niet aan de verleiding kunnen weerstaan en koop ik volgend jaar zo 1.
bij NNC staat er wel ook een mooie E220 coupe te koop met 40k km voor 26k euro, 23k goedkoper dan een nieuwe C
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk heb het nooit een mooi model gevonden, zowel de C sportcoupé als de CLC niet.
en dat keert nog korter in de stad en je krijgt dat overal weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende C204 met AMG kit, waarschijnlijk zal ik toch niet aan de verleiding kunnen weerstaan en koop ik volgend jaar zo 1.
bij NNC staat er wel ook een mooie E220 coupe te koop met 40k km voor 26k euro, 23k goedkoper dan een nieuwe C
Heb er eens mee gereden. Veel plezier aan gehad, spijtig dat het esp niet volledig af kon.
Ik verkies deze zelfs boven de bmwBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende C204 met AMG kit, waarschijnlijk zal ik toch niet aan de verleiding kunnen weerstaan en koop ik volgend jaar zo 1.
Comment
Comment