Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 500 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
      500 ?
      geen idee kan de persoon niet en op de wagen stond niets op van aanduiding
      kon enkel zien dat hij aan elke kant een uitlaat had en dat verdomd snel kon optrekken
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
      http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        er mag hier wel nog eens een mooie SL350 staan.
        zag ik deze morgen toen ik een afspraak maakte voor mijn bochtenverlichting te activeren in de C

is er geen mogelijkheid om die lelijke roestremmen wat te onderhouden op zo'n parking?

zoo lelijk
        BMW X5 45e

Comment

• Ergens aan de kanten van Schaffen is er ook een garage waar een gele Lamborghini binnen staat, met net zo roeste remschijven.
          Altijd een jammer zicht, zeker op zo'n dure wagens.

Comment

• Als je er niet mee rijdt, beginnen die van zelf te roesten. Op het schap zijn ze geverfd, net om het roesten tegen te gaan. Nieuwe remmen, is dus eerste km voorzichtig remmen tot de verf er af is.

Even met die 350 ritje maken en remmen...

ik zal me opofferen.
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              is er geen mogelijkheid om die lelijke roestremmen wat te onderhouden op zo'n parking?

zoo lelijk
              zoals er al zeiden, tegen dat je er mee thuis zijt van de garage is alle roest weg.
              de zeelucht zorgt er voor dat je heel rap roest krijgt jammer genoeg.
              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                zoals er al zeiden, tegen dat je er mee thuis zijt van de garage is alle roest weg.
                de zeelucht zorgt er voor dat je heel rap roest krijgt jammer genoeg.
                Ja aan de kust wonen is niet echt ideaal voor je auto.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Last edited by BMWMB; 08/07/2013, 01:13.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren en witte 300SL zien rijden.

wat een kar
                      BMW X5 45e

Comment

• Iemand die wat meer weet over de SLR benelux tour binnenkort? Weet dat ze Amsterdam & Belgische kust aandoen (gok Oostende) maar zou graag wat meer details hebben...

Comment

• Ik zit al lang met een vraag over onze merc's, en nu het gedacht gekregen om dit hier eens te zetten

Weet iemand wat de 'klik' in je gaspedaal is? Dus als je vol gas geeft & daarna nog een beetje doorduwt, klikt de gaspedaal nog iets verder. Wat heeft dit als gevolg?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• zover ik kan ondervinden doet dat niks, een eindeloopschakelaar die je tot het einde duwt zeker?

Comment

• bij de renault's en de golf 7 is dat om voorbij je snelheidsbegrenzer te duwen. (bv als je plots moet inhalen)

Comment

• Volgens mij is dat de kickdown. Dan schakelt die naar de laagst mogelijk versnelling.

Comment

• Is voor zover ik weet idd de kickdown. Onze E en 1 hebben dat ook en onze vroegere X3 had dat ook.

Comment

• Nieuwe accu geplaatst in onze C, 760A 100Ah. Bij opzoeken van de vorige factuur bleek de vorige van 8 jaar terug te dateren, respectabele leeftijd dus. Prijs viel toen ook mee bij de dealer, zo'n €130. Dus terug naar de dealer voor een nieuwe accu. Deze keer voor de prijs van €229. Ferme prijsstijging lijkt me, €99 op 8 jaar. Maar bon, ik heb dan ook geen idee hoe de markt van de accu's de voorbije jaren geëvolueerd is. Of hoe de marges van de dealer veranderd zijn. We kunnen weer bollen

Andere wisselstukken vind ik dan weer best meevallen wat betreft prijs. Advies aan de receptie van het magazijn is ook dik in orde wat mij betreft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Volgens mij is dat de kickdown. Dan schakelt die naar de laagst mogelijk versnelling.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                      Is voor zover ik weet idd de kickdown. Onze E en 1 hebben dat ook en onze vroegere X3 had dat ook.
                                      Correct.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• oh weird dat de C dat dan ook heeft aangezien ze manueel is.
                                        in de E nog nooit op gelet dat ie dan terugschakeld

Comment

Working...
                                        X