Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The new 2014 W222 Mercedes S600 and S63 AMG are seen here testing on the Nürburgring Nordschleife!© Touriclips 2013Follow us on Facebook and Twitter as well!...

Comment

• Nog geen specificaties bekend? Zal het een compleet nieuwe V12 zijn? Of gewoon weer een M275 derivaat? Wordt tijd voor een nieuwe. Want de vorige draait alweer 11 jaar mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Wat mij opvalt zijn de zéér goede foto's. Eigen hand?
        Tom Daem heeft die getrokken. Hier lid onder die naam. Link is naar zijn Flickr account.
        IRIDIUM
        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
        Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
          Tom Daem heeft die getrokken. Hier lid onder die naam. Link is naar zijn Flickr account.
          Top van Tom!!!
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twingo1 Bekijk Berichten
            Nog geen specificaties bekend? Zal het een compleet nieuwe V12 zijn? Of gewoon weer een M275 derivaat? Wordt tijd voor een nieuwe. Want de vorige draait alweer 11 jaar mee.
            never change a winning team !

Comment

• Welke kleur leder zou hier het knapste in zitten?

Comment

• Ik ben ook nog aan het twijfelen. Hou er rekening mee dat er veel plastiek delen zwart zijn, dus dat je toch in de donkere tinten zal moeten blijven of een volledig interieur met plastiek delen op de kop poet tikken.

heb een offerte voor een 1500 euro voor de E.
                IRIDIUM

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

• Ik heb ook offerte gevraagd bij 2 firma's, ook 1.500 euro. 2e hands is er zo goed als niets te vinden.

Comment

• Zou je het hout ook veranderen? Want dat maakt ook een enorm verschil in het interieur
                    IRIDIUM

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

Zou je het hout ook veranderen? Want dat maakt ook een enorm verschil in het interieur
                      Nee, ik hou hem liever origineel elegance. Avantgarde heeft donkerder hout maar dan ben ik 2 uitvoeringen aan het mengen en dat vind ik maar niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                        never change a winning team !
                        Stilstand is achteruitgang.
                        Want de huidige V12 is best lang in productie, elf jaar reeds. De M120 was korter in productie. En de M137 zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                          Nee, ik hou hem liever origineel elegance. Avantgarde heeft donkerder hout maar dan ben ik 2 uitvoeringen aan het mengen en dat vind ik maar niks.
                          Hazelnootbruin van de A en B klasse is ongelooflijk knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Top van Tom!!!
                            Andere Benzen altijd welkom voor de lens!

Comment

• Ik heb nog een W211 en dit weekend een R231 Tom
                              IRIDIUM

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                Andere Benzen altijd welkom voor de lens!
                                Ik heb nog een 124, of is dat niet nieuw genoeg?
                                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                Current:
                                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                Ex:
                                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                1976 Mercedes-Benz W123 250
                                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                1980 Mercedes-Benz W123 280
                                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ik heb nog een W211 en dit weekend een R231 Tom
                                  SL is zalig...

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                  Ik heb nog een 124, of is dat niet nieuw genoeg?
                                  Hoeven geen nieuwe Mercedessen te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                    Ik heb ook offerte gevraagd bij 2 firma's, ook 1.500 euro. 2e hands is er zo goed als niets te vinden.
                                    Als je geen zwart neemt dan is het FL-achtig. Lichtere zetels in een donker interieur bestonden niet in de PFL, toch?

Zoals ICT zegt veronderstel ik dat je er geen beige dashboard zal monteren.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Desalniettemin zou een fel lichtbruin net zoals de houtinleg wel knap kunnen zijn volgens mij.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Als je geen zwart neemt dan is het FL-achtig. Lichtere zetels in een donker interieur bestonden niet in de PFL, toch?
                                        Goh, nooit op gelet eigenlijk. Zou kunnen.

Comment

• CL is nog tot eind deze maand bestelbaar.

Comment

Working...
                                          X