Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
    CL is nog tot eind deze maand bestelbaar.
    Dan moeten we snel zijn :-)

Comment

• ja idd, iemand die wil sponseren? liefst voor een CL65 :p
      lets have some more member berries

Comment

• Dit lijkt "Sir Stirling Moss" wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          ja idd, iemand die wil sponseren? liefst voor een CL65 :p
          Kunnen we niet allemaal samen leggen?
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• wel, liever voor een sl 231 zoals hierboven dan

Comment

• 250 cdi

2 x v8

Comment

• c coupe's broederlijk

magnifieke b

en geen idee wat het was

Comment

• Wsl een S63 AMG. Die B is idd prachtig.

Comment

• Vandaag in Kortrijk een rode CLA gespot,man wat een prachtbak,daar kan bmw tegenwoordig een punt aan zuigen met hun eenheidsworst,ben die har bimmerrijder maar ben meer en meer te vinden voor de Mercer's van tegenwoordig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      Vandaag in Kortrijk een rode CLA gespot,man wat een prachtbak,daar kan bmw tegenwoordig een punt aan zuigen met hun eenheidsworst,ben die har bimmerrijder maar ben meer en meer te vinden voor de Mercer's van tegenwoordig
                      Die voorkant is mooi, profiel valt ook mee, achterkant wat minder. Maar als je die wagen eens rondgaat valt het mij vooral op dat die lijnen totaal niet kloppen, ziet er volledig verkeerd uit.
                      Was mij pas opgevallen toen ik er eentje in het echt zag rijden, trok imo op niet veel.

Dat gezegd zijnde heb je wel gelijk, BMW is niet zo super bezig design gewijs. Er zijn een paar zéér mooi modellen, maar over het algemeen... meh.
                      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                        Die voorkant is mooi, profiel valt ook mee, achterkant wat minder. Maar als je die wagen eens rondgaat valt het mij vooral op dat die lijnen totaal niet kloppen, ziet er volledig verkeerd uit.
                        Was mij pas opgevallen toen ik er eentje in het echt zag rijden, trok imo op niet veel.

Dat gezegd zijnde heb je wel gelijk, BMW is niet zo super bezig design gewijs. Er zijn een paar zéér mooi modellen, maar over het algemeen... meh.
                        Mja,ik vind het wel een dikken bak,en die lijnen,tja ,de nieuwe 3-reeks is ook zoiets ..bah,lelijk hok imo,de nieuw A-klasse kan ik ook wel smaken,kortom,de volgende wordt een Mercer,zeker weten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          Vandaag in Kortrijk een rode CLA gespot,man wat een prachtbak,daar kan bmw tegenwoordig een punt aan zuigen met hun eenheidsworst,ben die har bimmerrijder maar ben meer en meer te vinden voor de Mercer's van tegenwoordig
                          Ik begin ook meer en meer fan van Mercs te worden, zeker nu ik regelmatig met ene rijd. Maar de CLA kan mij echt niet bekoren, ik vind de verhoudingen niet kloppen.

Comment

• Spijtig daze niet zo sportief rijden zoals ze eruit zien.
                            Nuja bmw is ook niet meer zo.
                            BMW X5 45e

Comment

• Biedt zo een CL een gelijkaardig comfort vergeleken met een S klasse?
                              Er van uitgaand dat je de achterste plaatsen niet gebruikt en je een verstokte 82 jarige benz rijder bent.

Op zo een einde reeks CL500 is er allicht een mooie korting te scoren ook denk ik?
                              Last edited by Titleist; 20/08/2013, 00:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                250 cdi

2 x v8

Verkeerde kleur, voor de rest

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

In Heist geweest ?
                                Last edited by Metaxa; 19/08/2013, 20:58.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Wat een foute velgen zeg.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                    Biedt zo een CL een gelijkaardig comfort vergeleken met een S klasse?
                                    Ervan uitgaand dat je de achterste plaatsen niet gebruikt en je een verstokte 82 jarige benz rijder bent.

Op zo een einde reeks CL500 is er allicht een mooie korting te scoren ook denk ik?
                                    ja kzou zeggen doe er eens een proefritje mee. je zal direct verkocht zijn
                                    lets have some more member berries

Comment

• echt om te kotsen

neenee niet heist, wenduine

Comment

magnifieke b

Jij vindt die velgen mooi?
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ik zie graag spaakvelgen

deze zijn vrij jonnie, ook het getint glas, maar erg mooie b om zien

Comment

Working...
                                          X