Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenja idd, iemand die wil sponseren? liefst voor een CL65 :p2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenVandaag in Kortrijk een rode CLA gespot,man wat een prachtbak,daar kan bmw tegenwoordig een punt aan zuigen met hun eenheidsworst,ben die har bimmerrijder maar ben meer en meer te vinden voor de Mercer's van tegenwoordig
Was mij pas opgevallen toen ik er eentje in het echt zag rijden, trok imo op niet veel.
Dat gezegd zijnde heb je wel gelijk, BMW is niet zo super bezig design gewijs. Er zijn een paar zéér mooi modellen, maar over het algemeen... meh.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenDie voorkant is mooi, profiel valt ook mee, achterkant wat minder. Maar als je die wagen eens rondgaat valt het mij vooral op dat die lijnen totaal niet kloppen, ziet er volledig verkeerd uit.
Was mij pas opgevallen toen ik er eentje in het echt zag rijden, trok imo op niet veel.
Dat gezegd zijnde heb je wel gelijk, BMW is niet zo super bezig design gewijs. Er zijn een paar zéér mooi modellen, maar over het algemeen... meh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenVandaag in Kortrijk een rode CLA gespot,man wat een prachtbak,daar kan bmw tegenwoordig een punt aan zuigen met hun eenheidsworst,ben die har bimmerrijder maar ben meer en meer te vinden voor de Mercer's van tegenwoordig
Comment
-
Biedt zo een CL een gelijkaardig comfort vergeleken met een S klasse?
Er van uitgaand dat je de achterste plaatsen niet gebruikt en je een verstokte 82 jarige benz rijder bent.
Op zo een einde reeks CL500 is er allicht een mooie korting te scoren ook denk ik?Last edited by Titleist; 20/08/2013, 00:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenLast edited by Metaxa; 19/08/2013, 20:58.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenBiedt zo een CL een gelijkaardig comfort vergeleken met een S klasse?
Ervan uitgaand dat je de achterste plaatsen niet gebruikt en je een verstokte 82 jarige benz rijder bent.
Op zo een einde reeks CL500 is er allicht een mooie korting te scoren ook denk ik?lets have some more member berries
Comment
-
Comment