Oorspronkelijk geplaatst door Creative_racer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenaha almost there,
nog juist deze velgen in het zwart.
met wat kan je dat vergelijke van bmw? 3 reeks coupe? ofja nu de 4 reeks?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=SportsCar
Oei de C coupe ziet er ook zo uit in profiel :s hoe kan ik nu in het echt weten of het om een C of E klasse coupe gaat :s
de een is gewoon wat langer of de ander?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenDenk dat het allicht om een zwarte C klasse coupe met AMG pakket gaat en van deze zwarte velgen eronder
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=SportsCar
Wat ook jammer is dat ze geen diesel V6 hebben in de coupe..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenOei de C coupe ziet er ook zo uit in profiel :s hoe kan ik nu in het echt weten of het om een C of E klasse coupe gaat :s
de een is gewoon wat langer of de ander?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-c-220-cdi-blueefficiency-amg-paket-navi-leder-münchen/187341026.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId =C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeM odelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelI d=19&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&make ModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVari ant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDa te=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLACK&categories =SportsCar
de E heeft ook de typische E voor en achterlichten he en lijkt voor mij sterk op de CLS maar dan met 2 deuren waar de C echt een coupe versie van de sedan islets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas geen echte C63 idd, die hebben andere achterlichten dan de gewone C's en die op de foto heeft de gewone facelift lichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende C en de E coupe hebben alle 2 het W204 platform, de C is sportiever ontworpen en heeft een agressievere lijn.
de E heeft ook de typische E voor en achterlichten he en lijkt voor mij sterk op de CLS maar dan met 2 deuren waar de C echt een coupe versie van de sedan is
Eventueel proberen een foto te nemen en hier te posten voor de experts
maar allesinds al bedankt voor de uitleg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenah idd bij de facelift wel, bij de PFL was er wel een verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenidd ik ook nie
maar een 200 cdi kan wel de lichten van een 63 hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk BerichtenHoe komt het eigelijk dat sommige (pre-facelift) w204 donkere achterlichten hebben, en sommige witte.
Beide komen voor in Classic, Elegance, Avantgarde en AMG-pakketten. (op mijn 2de hands zoektocht)
xenon heeft led-pinkers en stoppers
Comment
-
Ik dacht dat enkel de avantgarde donkere achterlichten hadden.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel