Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ikke ni weet, lijkt me toch korter/gedronger dan een /8, niet ?

klaar voor't salon

Comment

• Gezocht:

Mercedes G270 cdi W463 (kort model) plastieke kapje rechterachterbumper.

Ik heb per ongeluk tegen de poort gezeten en het is gebarsten, kostprijs nieuw bij Mercedes: €280 excl. BTW

Comment

• mooie auto, bert

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Wit vind ik echt niet mooi meer, zwaar passé.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• niet voor een amg
                  voor een 180 cdi wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                    Wit vind ik echt niet mooi meer, zwaar passé.
                    Ik ben al 32 bijna 33. Ik merk niet meer wat "in" is en "passé", aleen dat die dingen zo hard wisselen dat er alleen nog tijdloze overblijven die steeds waar zijn en mij interesseren. Wit is voor velen eigenlijk nooit echt mooi geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      Ik ben al 32 bijna 33. Ik merk niet meer wat "in" is en "passé", aleen dat die dingen zo hard wisselen dat er alleen nog tijdloze overblijven die steeds waar zijn en mij interesseren. Wit is voor velen eigenlijk nooit echt mooi geweest.
                      Wel ja dat is zo maar het wit is dan terug fel opgekomen enkele jaren geleden. Er werden toen heel veel witte auto's besteld (vanaf 2008 ongeveer). Dat is nu al een jaar of twee aan het uitdoven en vervangen door mat. Ik denk dat rood nu het nieuwe wit aan het worden is en voor wit was het zwart.

Ik was er zelf niet bij maar ik heb dat al veel gehoord dat als je in de jaren 80' een witte luxewagen bestelde hier in Europa was je echt een buitenbeentje en was dat heel decadent. Dat is nu wel anders.

Wat ook zo is dat je in Zuiderse landen je veel meer witte auto's ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        mooie auto, bert
                        Merci!

Hebben er wel pas een lichte vracht van moeten maken, is ingeschreven als bedrijfsvoertuig ter vervanging van onze vorige G W460, de tax die we hierop bij moesten betalen ging er los over!

Als er nog iemand weet waar ik zo'n bumperhoek kan vinden, laat me wat weten!

Comment

• dat chappement

g-center.nl ?

Comment

Wel ja dat is zo maar het wit is dan terug fel opgekomen enkele jaren geleden. Er werden toen heel veel witte auto's besteld (vanaf 2008 ongeveer). Dat is nu al een jaar of twee aan het uitdoven en vervangen door mat. Ik denk dat rood nu het nieuwe wit aan het worden is en voor wit was het zwart.

Ik was er zelf niet bij maar ik heb dat al veel gehoord dat als je in de jaren 80' een witte luxewagen bestelde hier in Europa was je echt een buitenbeentje en was dat heel decadent. Dat is nu wel anders.

grijs is het nieuwe grijs

Comment

logisch, wit weerkaatst de zon en dus de warmte
                              lets have some more member berries

Comment

• Ik heb ze zojuist gebeld, ze hadden er inderdaad nog liggen voor een mooie prijs!

Heb terug gebeld naar de carrossier en hij was er al mee aan de slag gegaan dus het is niet meer nodig.

Toch bedankt voor de info, dat adres ga ik bewaren (al hoop ik uiteraard dat er geen schade meer aankomt!)

Comment

• hoeveel ging biv zijn, hoe oud is ie ?

en vertel eens wat eer, rijgedrag, verbruik, tov oude 460 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    niet voor een amg
                                    voor een 180 cdi wel
                                    Voila basisuitvoering langs buiten, lichtste diesel of benzine erin en dan mag dat ding zeker wit zijn. Hier op de parking staat altijd een witte 316d op wieldeksels en dat klopt gewoon.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                      grijs is het nieuwe grijs
                                      Das idd zo.

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      logisch, wit weerkaatst de zon en dus de warmte
                                      Ja idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Voila basisuitvoering langs buiten, lichtste diesel of benzine erin en dan mag dat ding zeker wit zijn. Hier op de parking staat altijd een witte 316d op wieldeksels en dat klopt gewoon.
                                        zo is dat erg mooi idd, buitenkant optieloos en dan wit

Comment

• ik hoop nog op een final edition met de 2.1

Comment

Working...
                                          X