Ondertussen bij Brabus in de werkplaats:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert_e39 Bekijk BerichtenMerci!
Hebben er wel pas een lichte vracht van moeten maken, is ingeschreven als bedrijfsvoertuig ter vervanging van onze vorige G W460, de tax die we hierop bij moesten betalen ging er los over!
Als er nog iemand weet waar ik zo'n bumperhoek kan vinden, laat me wat weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoeveel ging biv zijn, hoe oud is ie ?
en vertel eens wat eer, rijgedrag, verbruik, tov oude 460 ?
Toen gekocht van de onafhankelijke Mercedes garage waar we ook met onze Sprinters gaan.
Maar hij was intussen overal roestplekjes aan het krijgen, ook de bestuurderszetel was gescheurd, er was wel wat werk aan.
Mechanisch eigenlijk nooit problemen mee gehad, hij zat over de 200d km's.
Uiteindelijk verkocht aan een kennis, heeft hem intussen opgelapt en weer doorverkocht.
Een kennis in de buurt deed dan zijn G270cdi weg, die hebben we overgekocht.
Hij is echt in super staat, bouwjaar 2004 met zo'n 30d km's, wat eigenlijk echt niks is voor zo'n wagen!
Omdat ze het bekijken als een luxewagen, zouden we om en bij de €3000/jaar moeten bijbetalen om hem privé te gebruiken.
Qua rijgedrag is het een heus verschil met de G290d, die reedt meer als een traktor, deze rijdt echt al een luxewagen en dat blok gaat ook heel goed vooruit! Het is een automaat, interieur is ook veel meer luxe tov de oude.
Het verbruik van de vorige weet ik eigenlijk niet, nooit bijgehouden of geteld.
Deze zit nu rond de 11 à 12 liter.
Ik heb hem ook meegenomen naar Offroad Budel in oktober.
Was echt heerlijk, zo'n ding trekt zich echt overal door
Verder rijdt opa er ook vaak mee rond
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenSchitterende G Prachtige kleur!
De vorige eigenaar reed er graag mee door de bossen, daarom had hij toen groen gekozen
Comment
-
De oude was wel leukerIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenDe oude was wel leuker
allebei dik, erg mooi thx bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenTot nu toe is er 1 6x6 verkocht in Belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDit is zo'n heerlijk ding Rijdt trouwens zeer goed in GT5.
Comment
-
Zo'n EVO II vind ik eigenlijk enkel mooi op circuit met race livery. Gewoon in straat versie is er wat over, met die spoiler. Dan vind ik de EVO I mooier.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenII is er lekker over, ook op straat, maar zou er niet ZELF op straat mee komen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk BerichtenWat zijn zoal de gebruikelijke garagekortingen bij mercedes, bovenop salonacties?
Comment
Comment