Als pick-up moet die toch praktisch geen taxen betalen...? Dus waarom wel niet op belgische plaat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenAls pick-up moet die toch praktisch geen taxen betalen...? Dus waarom wel niet op belgische plaat...2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenBAM
Comment
-
Vorig weekend eens met mijne pa zijn ML250cdi gereden,
ik vind het een hele fijne wagen om mee te rijden. Zeker stil genoeg (voor een diesel), en krachtig genoeg voor mijn ouders.
Maar de zetels vind ik niet geweldig, trouwens ook een minpunt aan de E van mijn schoonvader. Wellicht zijn er 'optioneel' betere zetels te verkrijgen.
Nog een vraagje aan de kenners: kan de navigatiestem verandert worden? Die hollandse ben ik na 1 instructie al beu, hoe vriendelijk ze ook is.
thnx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk vind dit gewoon extreem decadent om zo'n auto in België te gebruiken als je ziet wat die allemaal kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenVan waar heb je die foto Ian?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIk vind dit gewoon extreem decadent om zo'n auto in België te gebruiken als je ziet wat die allemaal kan.
Comment
-
-
Deze wil ik wel, schitterende kleur.
Originele velgen fixen en klaar.
http://www.2dehands.be/autos/autos/mercedes-benz/mercedes-e220-cdi-avandgarde-gekeurd-181940017.htmlShop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenVelgen zijn nog wel cava.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenLijken wat op AMG velgen van de c-klasse s203 ...
Minstens 16" is nodig 17" Avantgarde verlg zou op deze perfect zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd, maar hier zijn ze precies een maatje te klein voor mij.
Minstens 16" is nodig 17" Avantgarde verlg zou op deze perfect zijn.
Comment
-
Comment
Comment