Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorige week 2x een W123 500SEL ( correct me if I'm wrong ) zien rijden in Kortrijk, met gele koplampen. Ik verschoot ervan dat een W123 mij inhaalde op het ei, maar toen ik even later de '500SEL'-badge zag, werd het duidelijk Is een redelijk jonge gast die ermee rijdt, kent iemand hem?
Vorige week 2x een W123 500SEL ( correct me if I'm wrong ) zien rijden in Kortrijk, met gele koplampen. Ik verschoot ervan dat een W123 mij inhaalde op het ei, maar toen ik even later de '500SEL'-badge zag, werd het duidelijk Is een redelijk jonge gast die ermee rijdt, kent iemand hem?
Zal wel een W126 geweest zijn, W123 bestaat niet in SEL
Het heeft ondernemer Josef Weikinger een flinke zak duiten gekost, maar het is hem gelukt. De man uit Liechtenstein heeft meer dan 1 miljoen kilometer afgelegd in zijn Maybach 62.
Het heeft ondernemer Josef Weikinger een flinke zak duiten gekost, maar het is hem gelukt. De man uit Liechtenstein heeft meer dan 1 miljoen kilometer afgelegd in zijn Maybach 62.
nieuwe motor en boite na 600000
Stond een tijdje terug in de Auto Motor Und Sport
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Im April 2004 kauft der Liechtensteiner Unternehmer Josef Weikinger einen Maybach 62. Er fährt ihn bis August 2013. Mehr als eine Million Kilometer weit.
nieuwe motor en boite na 600000
Had specialer geweest als de 1ste motor er nog ingezeten had.
Vind dat trouwens echt geen mooie karren.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Im April 2004 kauft der Liechtensteiner Unternehmer Josef Weikinger einen Maybach 62. Er fährt ihn bis August 2013. Mehr als eine Million Kilometer weit.
deukjes
eerste zetel ?
Dan rijd je Maybach en moet je die losliggende voetmatten continu terug goedleggen
Gisteren een Maybach gezien op recente plaat in Drongen, nooit eerder gezien in BE!
Comment