Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Mooi mooi !
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• wat een merk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
              Mooi mooi !
              Da's nog zacht uitgedrukt hé Speedy
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die MW plaat stond vroeger op een SLR, kar die veel gehuurd werd door tom boonen in den tijd als ik het goed voorheb.
                BMW X5 45e

Comment

• Een 204 C220 CDI van begin 2007 (eerste bouwjaar dus), is dat een beetje betrouwbaar? Bij mijn weten waren er amper kinderziektes?

Comment

• natuurlijk, mijn eerste W204 was bij de eerste 5000 productie modellen en heeft 400 000km gereden zonder 1 mankement
                    enige die wel eens durft kapot gaan bij de eerste modellen is de comand display en de comand controler maar zelf geen last van gehad en op ebay zijn die aan een mooie prijs te vinden
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                      De W211 was dan ook een hoogtepunt na de 210, de w212 kan er niet aan tippen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door trikke Bekijk Berichten
                      Idd, zalige wagen de W211, nog geen seconde spijt van dat ik er ook zo eentje heb. Het is de eerste wagen die me doet twijfelen tussen hem of de motor.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
                      Wij kunnen er ook van meepraten. Hiermee zijn we begonnen.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• das een auto uit een computerspel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            das een auto uit een computerspel
                            En weer heeft bobo gelijk

De racegame wordt anno 2013 serieuzer genomen dan ooit. Waar je vroeger in een paar pixeltjes een Ferrari moest herkennen, ontwerpen automerken nu heuse sportwagens speciaal voor computerspellen. De nieuwste aanwinst in dat rijtje is de spectaculaire Mercedes Vision AMG Gran Turismo.

De Vision AMG Gran Turismo heeft een V8 uit rekken van -je raadt het al- AMG onder de kap. Het vermogen van het blok is 585 pk. Het maximumkoppel is 800 Nm. De sportwagen brengt 1.385 kg op de virtuele weegschaal.
                            De auto heeft keramische remschijven en -minstens zo belangrijk- net als de SLS AMG ook de beschikking over vleugeldeuren. Ook de lange motorkap kennen we van de sportieve icoon uit het AMG-gamma.
                            Het gamedebuut van de Vision AMG Gran Turismo vindt plaats in december, als Gran Turismo 6 in de winkels komt te liggen. Mercedes-Benz laat een 1:1 schaalmodel zien bij de opening van het nieuwe R&D-center in Sunnyville, Californië.
                            Het blijft hier niet bij: Mercedes heeft aangekondigd dat er meer concept-cars speciaal voor Gran Turismo 6 komen.

Bron:
                            Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• die auto komt er weldegelijk al zal het eigenlijk een SLS zijn met een andere bodykit. 1 of ander bedrijf zal dit doen voor een SLS eigenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                die auto komt er weldegelijk al zal het eigenlijk een SLS zijn met een andere bodykit. 1 of ander bedrijf zal dit doen voor een SLS eigenaar
                                Mogelijk, maar dat exemplaar wil ik toch eerst nog zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  das een auto uit een computerspel
                                  Maakt niet uit, rijdt verdomd goed

Comment

• uiteraard rijdt een Mercedes goed

Comment

• As amazing as this may sound, the AMG Gran Vision Turismo will make it to production! Unfortunately, Mercedes will not be the developer, but a custom builder whom will use the brand new 2014 SLS AMG GT as the base car. The production version will be limited to only five units and one is already sold. Of these five units, two will be available in the Middle East, two in Europe and one in the U.S. As you can imagine, price will be monumental — $1.5 million, to be exact.

The production version of the Vision Concept will feature a carbon-fiber body kit that will reduce the SLS AMG GT’s total weight by about 200 pounds. It will feature a chrome paint job and will come with a retractable rear spoiler and custom exhaust. The car will also ride on custom ADV.1 wheels and will feature a modified interior, with color designed according to the customer’s request.
                                      Last edited by Doa; 29/03/2014, 20:56.

Comment

• iemand 1.5 miljoen dollar teveel voor mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                          De W211 was dan ook een hoogtepunt na de 210, de w212 kan er niet aan tippen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          En weer heeft bobo gelijk

De racegame wordt anno 2013 serieuzer genomen dan ooit. Waar je vroeger in een paar pixeltjes een Ferrari moest herkennen, ontwerpen automerken nu heuse sportwagens speciaal voor computerspellen. De nieuwste aanwinst in dat rijtje is de spectaculaire Mercedes Vision AMG Gran Turismo.

De Vision AMG Gran Turismo heeft een V8 uit rekken van -je raadt het al- AMG onder de kap. Het vermogen van het blok is 585 pk. Het maximumkoppel is 800 Nm. De sportwagen brengt 1.385 kg op de virtuele weegschaal.
                                          De auto heeft keramische remschijven en -minstens zo belangrijk- net als de SLS AMG ook de beschikking over vleugeldeuren. Ook de lange motorkap kennen we van de sportieve icoon uit het AMG-gamma.
                                          Het gamedebuut van de Vision AMG Gran Turismo vindt plaats in december, als Gran Turismo 6 in de winkels komt te liggen. Mercedes-Benz laat een 1:1 schaalmodel zien bij de opening van het nieuwe R&D-center in Sunnyville, Californië.
                                          Het blijft hier niet bij: Mercedes heeft aangekondigd dat er meer concept-cars speciaal voor Gran Turismo 6 komen.

Bron:
                                          Autoweek

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X