Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
s amazing as this may sound, the AMG Gran Vision Turismo will make it to production! Unfortunately, Mercedes will be the developer, but a custom builder whom will use the brand new 2014 SLS AMG GT as the base car. The production version will be limited to only five units and one is already sold. Of these five units, two will be available in the Middle East, two in Europe and one in the U.S. As you can imagine, price will be monumental — $1.5 million, to be exact.
The production version of the Vision Concept will feature a carbon-fiber body kit that will the SLS AMG GT’s total weight by about 200 pounds. It will feature a chrome paint job and will come with a retractable rear spoiler and custom exhaust. The car will also ride on custom ADV.1 wheels and will feature a modified interior, with color designed according to the customer’s request.
Als je nu de betrouwbare bron nog bij het artikel vermeldt zal ik het misschien geloven...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
natuurlijk, mijn eerste W204 was bij de eerste 5000 productie modellen en heeft 400 000km gereden zonder 1 mankement
enige die wel eens durft kapot gaan bij de eerste modellen is de comand display en de comand controler maar zelf geen last van gehad en op ebay zijn die aan een mooie prijs te vinden
tis dan ook al oud nieuws! op zich lijkt het me zo ongeloofwaardig nog niet. op zich niet zo verschillend van andere optische tuners en die arabieren zijn altijd tevinden voor zo'n zaken, kijk maar naar het succes van brabus daar
natuurlijk, mijn eerste W204 was bij de eerste 5000 productie modellen en heeft 400 000km gereden zonder 1 mankement
enige die wel eens durft kapot gaan bij de eerste modellen is de comand display en de comand controler maar zelf geen last van gehad en op ebay zijn die aan een mooie prijs te vinden
sound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
APS 50 en COMAND hebben ook een video AUX poort die gebruikt word voor de achteruitrijcamera of MMU. enkel indien je de MMU hebt zal deze ook gewoon inplugbaar zijn vanuit het handschoenenkastje
sound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
APS 50 en COMAND hebben ook een video AUX poort die gebruikt word voor de achteruitrijcamera of MMU. enkel indien je de MMU hebt zal deze ook gewoon inplugbaar zijn vanuit het handschoenenkastje
Dus vanaf je een radio hebt zit er eigenlijk aan AUX ingang in? Bedankt!
Daar ben ik toch niet zeker van hoor.
Dit is m'n 2e 204 met een audio 20 en dacht dat ik het niet had.
Straks eens kijken, rechts zit er wel een 12v punt.
kan zijn dat dit klaargestoken zit maar niet zichtbaar. je kan altijd eens die plastiek klep lostrekken die links zit. normaal heb je ook in je menu de mogelijkheid om naar AUX te gaan, bij de modellen met audio 20 die ik al heb gezien toch. zelf heb ik de aps 50 gehad en nu de comand.
kan zijn dat dit klaargestoken zit maar niet zichtbaar. je kan altijd eens die plastiek klep lostrekken die links zit. normaal heb je ook in je menu de mogelijkheid om naar AUX te gaan, bij de modellen met audio 20 die ik al heb gezien toch. zelf heb ik de aps 50 gehad en nu de comand.
Idd op de audio 20 die ik nu heb zit aux. Bedankt, wist ik zelf niet :-)
Als ik m'n oude 204 terugzie ook eens checken. Maar dat was een van de allereerste.
Comment