Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennatuurlijk, mijn eerste W204 was bij de eerste 5000 productie modellen en heeft 400 000km gereden zonder 1 mankement
enige die wel eens durft kapot gaan bij de eerste modellen is de comand display en de comand controler maar zelf geen last van gehad en op ebay zijn die aan een mooie prijs te vindenOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen 204 C220 CDI van begin 2007 (eerste bouwjaar dus), is dat een beetje betrouwbaar? Bij mijn weten waren er amper kinderziektes?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmoeilijk mens :p
http://www.topspeed.com/cars/car-new...-ar161500.htmlEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
tis dan ook al oud nieuws! op zich lijkt het me zo ongeloofwaardig nog niet. op zich niet zo verschillend van andere optische tuners en die arabieren zijn altijd tevinden voor zo'n zaken, kijk maar naar het succes van brabus daarlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennatuurlijk, mijn eerste W204 was bij de eerste 5000 productie modellen en heeft 400 000km gereden zonder 1 mankement
enige die wel eens durft kapot gaan bij de eerste modellen is de comand display en de comand controler maar zelf geen last van gehad en op ebay zijn die aan een mooie prijs te vindenOorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenDacht van wel, enkel contactslot durft al eens kapot gaan.
Comment
-
sound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
APS 50 en COMAND hebben ook een video AUX poort die gebruikt word voor de achteruitrijcamera of MMU. enkel indien je de MMU hebt zal deze ook gewoon inplugbaar zijn vanuit het handschoenenkastjelets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenom een mp3 speler ofzo ?
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtensound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
APS 50 en COMAND hebben ook een video AUX poort die gebruikt word voor de achteruitrijcamera of MMU. enkel indien je de MMU hebt zal deze ook gewoon inplugbaar zijn vanuit het handschoenenkastje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtensound AUX is standaard in de 204 zowel bij de audio 20, APS50 als COMAND en zit in het handschoenenkastje rechts.
APS 50 en COMAND hebben ook een video AUX poort die gebruikt word voor de achteruitrijcamera of MMU. enkel indien je de MMU hebt zal deze ook gewoon inplugbaar zijn vanuit het handschoenenkastje
Dit is m'n 2e 204 met een audio 20 en dacht dat ik het niet had.
Straks eens kijken, rechts zit er wel een 12v punt.
Comment
-
kan zijn dat dit klaargestoken zit maar niet zichtbaar. je kan altijd eens die plastiek klep lostrekken die links zit. normaal heb je ook in je menu de mogelijkheid om naar AUX te gaan, bij de modellen met audio 20 die ik al heb gezien toch. zelf heb ik de aps 50 gehad en nu de comand.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenkan zijn dat dit klaargestoken zit maar niet zichtbaar. je kan altijd eens die plastiek klep lostrekken die links zit. normaal heb je ook in je menu de mogelijkheid om naar AUX te gaan, bij de modellen met audio 20 die ik al heb gezien toch. zelf heb ik de aps 50 gehad en nu de comand.
Als ik m'n oude 204 terugzie ook eens checken. Maar dat was een van de allereerste.
Comment
Comment