Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe Mercedes benamingen...

Comment

• Man man, dat is ook een soep aan het worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Man man, dat is ook een soep aan het worden.

is eigenlijk veeel logischer geworden... maar tzal wennen worden..

denk dat de producent van de letterkes in zijn handen wrijft...

GLS 350 Bluetec 4-matic -> nen halve woordenboek op den achterkant

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Hé, een GLS!
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                Nieuwe Mercedes benamingen...

SLC Sport und Leicht Coupé wordt Sport und Leicht Compact.
                Erg vreemd dat ze die naam gebruiken. Is 2 klasses lager.

Onderste twee rijen uit productie halen aub
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• gelukkig blijft de CLS gewoon CLS.
                  nu nog een wagen die tussen de CLA en CLS komt als CLC zeker?
                  lets have some more member berries

Comment

• lets have some more member berries

Comment

• Eens iets anders, 3 cm verhogen en ik zou hem zo wel willen:

Comment

• das afschuwelijk zo verlaagd... waarom doen mensen zoiets toch?
                        velgen ook alles behalve mijn ding

Comment

• Duitse tuning begrijp daar soms ook niks van
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            das afschuwelijk zo verlaagd... waarom doen mensen zoiets toch?
                            velgen ook alles behalve mijn ding
                            De Air is er een beetje over en de velgen zijn ook wat te klein.
                            Voor de rest is met verlagen niks mis mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              De Air is er een beetje over en de velgen zijn ook wat te klein.
                              Voor de rest is met verlagen niks mis mee.
                              mijn wagen is ook verlaagd dus ik zeg niet dat daar iets mis mee is maar dit is er over

Comment

• Die air is net cool, kan je hem plat leggen maar nog steeds op aanvaardbare hoogte rijden..

velgen zijn wel spuuglelijk...

Comment

gelukkig blijft de CLS gewoon CLS.
                                  nu nog een wagen die tussen de CLA en CLS komt als CLC zeker?
                                  C coupe 4 deurs.. op basis van nieuwe C klasse, asl uitbreiding op de coupe/cabrio.. beetej 4 grancoupe..

Comment

mijn wagen is ook verlaagd dus ik zeg niet dat daar iets mis mee is maar dit is er over

Een niet zo ver verleden lag mijn wagen op 2cm van de grond, is doenbaar mits uit je doppen te kijken (Maar dat moet je in het verkeer sowieso)
                                    Dus ik heb het er wel voor, alleen van static en niet van AIR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                      C coupe 4 deurs.. op basis van nieuwe C klasse, asl uitbreiding op de coupe/cabrio.. beetej 4 grancoupe..
                                      ja en nee. in tegenstelling tot de 4GC die op de deuren en minimale daklijnverschillen na identiek is aan de gewone 3 en 4 mag een CLC van mij wel volledig andere voor en achterlicht units, carrosserie vorm en bumpers hebben tegenover de gewone C en C coupe. liefst ook geen klakkeloos overgenomen interieur zodat het echt een unieke auto is.

Comment

ja en nee. in tegenstelling tot de 4GC die op de deuren en minimale daklijnverschillen na identiek is aan de gewone 3 en 4 mag een CLC van mij wel volledig andere voor en achterlicht units, carrosserie vorm en bumpers hebben tegenover de gewone C en C coupe. liefst ook geen klakkeloos overgenomen interieur zodat het echt een unieke auto is.
                                        ge weet toch dat ge aant dagdromen zijt ?

kost/productie gewijs gaat dit nooit gebeuren...

Comment

• bwa, kijk naar de A & CLA, carrosserie is volledig verschillend. dat het interieur hetzelfde is kan je nog goedpraten door het feit dat beide low end mercedes modellen zijn.
                                          als ze al modellen als de GLA, GLE coupe en wa ist nog allemaal uitbrengen lijkt me een CLC ook niet ondenkbaar

Comment

Working...
                                          X