Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat een juweel En wat een prijsPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenLocatie is ook goed gekozen, aan de Elzasweg in Antwerpen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIs dat al bij de boeren daar?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNog net niet, maar je ziet het water toch al hé (voor alle duidelijkheid, het is nog in't stad).Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAh zo, thx, ik wist niet aan welke kant van het water het was, maar ik leer bijPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEen beetje ver weg maar nog aan uwe kant.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zoals gezegd mag je al dit moois voor ruim een miljoen euro meenemen, aan jullie de keuze of je voor zoveel geld niet liever een compleet wagenpark samenstelt in plaats van slechts één klassieker die z’n waarde-explosie al achter de rug heeft.
Yeah right, 300SL gaat zeker nog fors stijgen in waarde.
Comment
-
Jammer dat die interieurs altijd opnieuw bekleed zijn bij deze auto's en schrijfremmen op een exemplaar van '58 is toch ook eerder zonde. Voor €1.000.000 moet die toch echt origineel zijn vind ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik geef toe dat ik die ook niet zou kopen. Maar het is wel erg uitzonderlijk die prijs. Foto's zijn ook niet gemaakt in Molenbeek ofzo maar dat is het centrum van Nazareth, best wel een oké dorp
Comment
Comment